کد خبر : 1728021 | 08 دی 1399 ساعت 13:40 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

تلاش آخر لیورپول برای حفظ واینالدوم در آنفیلد

فابریزیو رومانو می گوید با وجود تلاشهای بارسلونا برای جذب واینالدوم ستاره لیورپول، باشگاه انگلیسی چند هفته قبل پیشنهاد تمدید قرارداد را برای او ارسال کرده است.

تلاش آخر لیورپول برای حفظ واینالدوم در آنفیلد

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه باشگاه بارسلونا از زمان روی کار آمدن رونالد کومان جذب جورجینیو واینالدوم ستاره هلندی لیورپول را به عنوان یکی از اولویتهای خود تعیین کرده است فابریزیو رومانو خبرنگار مطرح ایتالیایی می گوید یورگن کلوپ به شدت تلاش می کند او را در آنفیلد نگه دارد. به خاطر اصرار یورگن کلوپ بوده که باشگاه لیورپول چند هفته قبل پیشنهاد تمدید قرارداد را برای واینالدوم ارسال کرده است.

 

1557557

 

واینالدوم از زمانی که در تابستان 2018 از نیوکاسل به لیورپول پیوست همیشه یکی از مهره‌های ثابت یورگن کلوپ بوده. اما با توجه به رو به پایان بوده قرارداد واینالدوم یورگن کلوپ حالا می داند که کاری از دستش ساخته نیست مگر آنکه باشگاه را مجبور کند پیشنهادی برای تمدید به او ارائه کند.

 

واینالدوم که قراردادش در پایان فصل جاری منقضی می شود طبق قانون از روز اول ژانویه می تواند با باشگاه های دیگر مذاکره کند و تابستان آتی لیورپول را به مقصد باشگاهی دیگر ترک کند.

 

1557556

 

رومانو می گوید پیشنهاد لیورپول برای تمدید قرارداد واینالدوم سه هفته پیش به دست او رسیده و هنوز پاسخی از سوی ستاره هلندی به لیورپول ارسال نشده است.

 

 

دیدگاه‌ها