کد خبر : 1728022 | 08 دی 1399 ساعت 13:47 | 24.9K بازدید | 0 دیدگاه

زارع: من برای مبارزه دوباره آماده ام

کری خوانی هرکول آملی برای قهرمان جهان

بعد از انتشار نقل قولی از سوی قهرمان گرجستانی کشتی آزاد جهان، ملی پوش سنگین وزن ایرانی آمادگی خود را برای مبارزه با او اعلام کرد.

به گزارش "ورزش سه"، گنو پتریاشویلی، دارنده مدال برنز المپیک ریو و قهرمان سه دوره اخیر مسابقات جهانی کشتی آزاد در سنگین وزن سال گذشته در ترکیب تیم اترک خراسان شمالی در لیگ برتر کشتی ایران روی تشک رفت.

با اینکه کسی فکر نمی کرد این قهرمان گرجستانی در لیگ ایران شکستی را تجربه کند، در

 

آخرین مبارزه فینال مسابقات، او با امیرحسین زارع روبرو شد. این آزادکار جوان آملی که سال قبل مدال طلای امیدهای جهان را کسب کرده بود، در حالی که امتیازات زیادی را از پتریاشویلی عقب بود، بازگشت فوق العاده ای داشت و توانست قهرمان جهان را در تهران شکست دهد.

استارت موفقیت ها و شناخته شدن امیرحسین زارع از همان مبارزه زده شد و حالا او یکی از مدعیان تصاحب دوبنده تیم ملی در المپیک توکیو است.

 

1557558

 

دیروز اما بهروز یاری، سرمربی فصل گذشته اترک خراسان شمالی که این فصل با تیم کشتی استقلال همکاری داشت، نقل قولی را از این قهرمان گرجستانی مطرح کرد و گفت: «گنو پیام داد که رایگان برای ما یک کشتی می‌گیرد و آن هم در فینال و مقابل امیرحسین زارع خواهد بود. او هیچ پولی نمی‌خواست دریافت کند.»

 

در واقع به نظر می رسد باخت سال قبل برابر امیرحسین زارع برای پتریاشویلی آنقدر سنگین بوده که او حاضر شده برای انتقام گرفتن رایگان هم کشتی بگیرد؛ اتفاقی که البته رخ نداد.
حالا امیرحسین زارع که خیلی بیشتر از سال قبل تجربه کسب کرده، در اینستاگرام به این موضوع واکنش نشان داده و خطاب به گنو پتریاشویلی نوشته: «من آماده ام و مشکلی برای مبارزه دوباره ندارم. مهم نیست این مبارزه کجا باشد.»
باید دید این امکان وجود دارد که قبل از رویارویی زارع با پتریاشویلی در یک مسابقه رسمی، آن ها یک مسابقه دیگر را با هم ترتیب دهند یا خیر.

دیدگاه‌ها