کد خبر : 1728023 | 08 دی 1399 ساعت 13:49 | 96.8K بازدید | 10 دیدگاه

72 ساعت تا برتری تراکتور در نظرسنجی AFC

هواداران تیم تراکتور مشارکت فوق العاده ای در نظرسنجی AFC داشته اند و در آستانه پیروزی در نظرخواهی نهایی قرار دارند.

72 ساعت تا برتری تراکتور در نظرسنجی AFC

به گزارش "ورزش سه"، کنفدراسیون فوتبال آسیا که پس از پایان لیگ قهرمانان و در میان تعطیلی مسابقات ملی، با کاهش شدید بازدید وبسایت خود مواجه شده، در چند سری نظرسنجی از کاربران خود خواسته تا پرهوادارترین تیم فوتبال آسیا را مشخص کنند. رویه نظرخواهی به این شکل بوده که هر منطقه (غرب، مرکز، شرق، جنوب) دو تیم منتخب به مرحله نهایی راه پیدا کردند و حالا از بین این 8 تیم دوباره کاربران می‌توانند پرطرفدارترین تیم آسیا را انتخاب کنند.

 

نکته جالب این است که از منطقه غرب آسیا تیم هایی چون الهلال، النصر، الاتحاد، السد و... به دلیل عدم مشارکت هوادارانشان به مرحله نهایی صعود نکردند تا نماینده اردن و سوریه نماینده غرب آسیا باشند. در آسیای مرکزی هم غیبت تیم هایی چون استقلال، پاختاکور و... جالب توجه است و نام پرسپولیس و تراکتور دو باشگاه سرخپوش ایرانی دیده می‌شود.

اوضاع در منطقه شرق هم مانند غرب تعجب برانگیز است. در شرایطی که او اوراواردز ژاپن، پوهانگ استیلرز، اف سی سئول، گوانژو اورگراند و... همواره به عنوان پرطرفدارترین تیم های این منطقه معرفی می‌شدند اما این بار شانگهای شنهوآ و سوون سامسونگ منتخب شده اند. دو تیم از مالزی و اندونزی هم در نظرسنجی حضور دارند.

 

1557559

 

تاکنون و در فاصله 72 ساعت تا پایان نظرسنجی، تیم فوتبال تراکتور بیش از 40% از رای ها را به خود اختصاص داده و به نظر می‌رسد که در مسیر پیروزی قرار دارد. تی تی ها این نظرسنجی را در کانال رسمی خود نیز منتشر کرده اند. از اینجا می‌توانید به تیم مورد علاقه خود رای بدهید.

دیدگاه‌ها