کد خبر : 1728068 | 08 دی 1399 ساعت 16:39 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

تقابل جذاب تارتار با تیم رویایی لیگ نوزدهم

سرمربی پیکان تهران روز چهارشنبه تقابل جذابی با تیم سابقش خواهد داشت.

تقابل جذاب تارتار با تیم رویایی لیگ نوزدهم

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار طی سال‌های گذشته یکی از سرمربیان موفق فوتبال ایران بوده است. او سال گذشته در شرایطی که هدایت نفت مسجدسلیمان را برعهده گرفت که این تیم همواره یکی از کاندیداهای سقوط به لیگ دسته اول اما با هدایت تارتار شخصیت تیمی خوبی پیدا کرد و به بهترین نتایج تاریخ خود دست یافت. نفتی ها در لیگ نوزدهم با کسب رتبه هشتمی به کار خود پایان دادند و در جام حذفی نیز تا نیمه نهایی بالا رفتند تا عملکرد تارتار و همکارانش به خوبی مشخص شود.


حالا اما امسال تارتار سرمربیگری پیکان تهران را برعهده دارد. پیکان نیز امسال با هدایت تارتار شرایط بهتری نسبت به فصول گذشته دارد و با اینکه این مربی تیم کنونی را نبسته اما توانسته نتایج نسبتا خوبی به دست بیاورد.


در چنین شرایطی پیکان روز چهارشنبه در چارچوب هفته نهم لیگ برتر میهمان نفت مسجدسلیمان است تا شاهد تقابل جالبی میان تارتار و تیم رویایی فصل گذشته اش شکل بگیرد. بی تردید بازگشت تارتار و همکارانش به ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان که خاطرات خوبی برایشان بر جا گذشته قابل توجه خواهد بود. خصوصا آنکه نفت هم امسال با تیمی جوان و هدایت مجتبی حسینی نتایج خوبی گرفته و حریف سرسختی برای پیکان محسوب می‌شود.


گفتنی است؛ دیدار نفت مسجدسلیمان و پیکان تهران روز چهارشنبه از ساعت 15 آغاز می‌شود.

دیدگاه‌ها