کد خبر : 1728135 | 08 دی 1399 ساعت 21:54 | 32.1K بازدید | 0 دیدگاه

تردید ستاره لیورپول؛ امیدواری دوباره بارسلونا

آینده جینی واینالدوم، هافبک هلندی لیورپول در هاله ای از ابهام قرار دارد.

تردید ستاره لیورپول؛ امیدواری دوباره بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، جینی واینالدوم از لیورپول فرصت بیشتری خواسته تا پیشنهاد قرارداد جدید خود را بررسی کند. نشریه گاردین مدعی شد ستاره هلندی که قراردادش تابستان سال آینده به پایان می رسد، می تواند از ابتدای پنجره نقل و انتقالات ژانویه پیش روی با باشگاه های خواهان خود صحبت کند. به نظر می رسد یورگن کلوپ و لیورپول هنوز نتوانسته اند واینالدوم را راضی کنند قرارداد جدیدی با این باشگاه امضا کنند، زیرا این هافبک باتجربه زمان بیشتری برای تصمیم گیری درخواست کرد و می خواهد گزینه های مختلف را بررسی کند.

 

1551085

 

مدیران لیورپول در ابتدای ماه دسامبر پیشنهاد جدیدی را به این بازیکن 30 ساله ارائه دادند، اما واینالدوم هنوز تصمیم نگرفته و البته به آنها او اطمینان داده که قبل از شروع مذاکره با سایر باشگاه ها، تصمیم خود را به لیورپول اطلاع خواهد داد.

 

این بهترین خبر برای بارسلونا و رونالد کومان برای جذب جینی واینالدوم خواهد بود. کومان در تابستان امسال نیز خواهان همکاری با شاگرد سابق خود در تیم ملی هاند بود که در نهایت این اتفاق محقق نشد. اما در صورت عدم توافق با لیورپول، به نظر می رسد بارسلونا از بیشترین شانس برای جذب رایگان واینالدوم در تابستان بعدی برخوردار است. البته به نظر می رسد اینترمیلان نیز علاقمند به جذب واینالدوم نشان داده و پپ ماروتا نیز در این یک دهه ثابت کرده متخصص توافق با بازیکنان آزاد است.

 

دیدگاه‌ها