کد خبر : 1728172 | 09 دی 1399 ساعت 10:20 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

آرتتا: سریعتر از آنچه فکر می کردم در آرسنال جا افتادم

میکل آرتتا می گوید با وجود وضعیت بغرنج فعلی آرسنال او نسبت به آینده امیدوار است و خیلی زود موفق شده خودش را با باشگاه تطبیق بدهد.

آرتتا: سریعتر از آنچه فکر می کردم در آرسنال جا افتادم

به گزارش "ورزش سه"، میکل آرتتا سرمربی آرسنال که به دلیل نتایج ضعیف تیمش و رتبه فعلی او در جدول لیگ برتر به شدت تحت فشار قرار دارد می گوید با اینکه شرایط فعلی توپچی‌ها خوب نیست ولی او به آینده کاملا امید دارد. آرتتا همچنین گفت که خیلی زودتر از آنچه انتظار داشت توانسته در آرسنال جا بیفتد و خود را تطبیق بدهد.

 

1557220

 

آرتتا ماه دسامبر سال گذشته میلادی بعد از آنکه به مدت سه سال به عنوان دستیار پپ گواردیولا در منچسترسیتی فعالیت می کرد به آرسنال آمد و سکان هدایت این تیم را به عنوان سرمربی در دست گرفت.

 

او فصل گذشته تیمش را به قهرمانی در جام اتحادیه رساند و در حلقه هواداران آرسنال مربی محبوبی بود اما در فصل جاری آرسنال با هدایت او روزهای خوبی نداشته و در حال حاضر در رتبه پانزدهم جدول رده بندی ایستاده است.

 

آرتتا در مصاحبه با خبرنگاران گفت:" من هر روز خودم را زیر سوال می برم تا بتوانم جواب مسائل مهم را پیدا کنم ولی از روزی که به این باشگاه آمدم سعی کردم شرایط را به دقت آنالیز کنم تا بفهمم چه کارهایی باید بکنیم و از چه چیزهایی باید دوری کنیم. واقعیت این است که خیلی زودتر از چیزی که انتظار داشتم در آرسنال جا افتادم و تطبیق پیدا کردم".

 

1557744

 

سرمربی آرسنال در ادامه گفت:"یک مربی به هر تیمی که می رود باید خودش را با شرایط خاص تیمش تطبیق بدهد چرا که وظیفه اصلی اش این است که وقتی بازیکنانش پا به میدان می گذارند شرایط را به شکلی ترتیب داده باشد که تیمش موثرترین و راحت ترین بازی ممکن را انجام دهد".

 

 

دیدگاه‌ها