کد خبر : 1728187 | 09 دی 1399 ساعت 10:55 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

به بازی در چمن مصنوعی عادت دارم 

فراز امامعلی: امسال خاطره خوشی برجای می‌گذاریم

بازیکن مس رفسنجان می گوید روند این تیم رو به رشد است و به زودی به نیمه بالای جدول صعود می کنند.

فراز امامعلی: امسال خاطره خوشی برجای می‌گذاریم 

به گزارش ورزش سه؛  فراز امامعلی در خصوص شرایط مس رفسنجان به خبرنگار ما گفت: شرایط خوبی داریم و الان در اردوی تهران هستیم. بازی های زیادی پیش رو داریم و  تیم روحیه بالایی دارد ،تازه جا افتاده ایم و فکر می‌کنم شرایط مان از این هم بهتر می شود .


او در خصوص اینکه چرا برخلاف بازی های خوبی که به نمایش می‌گذارند نمی‌توانند آن طور که باید نتیجه بگیرند ادامه داد: بعضی اوقات بر خلاف نتیجه خوب امتیاز نمی گیری ولی فکر نمی کنم باید نگران باشیم زیرا تیم ما روند پیشرفت خیلی خوبی داشته است . از همان ابتدا که ما بازی ها را شروع کردیم تیم روند رو به رشدی داشته و من فکر می کنم شرایط برایمان خیلی بهتر از الان شود .


این بازیکن در خصوص اینکه آیا مس رفسنجان در اولین سال حضورش در تاریخ لیگ برتر می‌تواند تاریخ‌ساز شوند یا خیر گفت: من خیلی امیدوار هستم و با توجه به تلاش کادر فنی و بچه ها فکر می‌کنم بتوانیم  رتبه خیلی خوب در جدول کسب کنیم و برای این موضوع تلاش می‌کنیم تا در اولین سال حضورمان خاطره خوشی بر جا بگذاریم .

 

1546284


وی در خصوص دیدار با فولاد اضافه کرد: فولاد یکی از تیم های قدر لیگ است ولی  همه می دانند که ما هم تیم دست و پا بسته ای  نیستیم و باید فولاد را از پیش رو برداریم تا شرایط مان را بهتر کنیم.


بازیکن مس رفسنجان در پاسخ به این سوال که آیا کار کردن در چمن مصنوعی برایشان سخت است یا خیر گفت: من در پایه ها در چمن مصنوعی بازی کردم و به این موضوع عادت دارم ولی یک مدت دور بودم اما الان دوباره عادت کرده ام و شرایط برایم ایده آل  است.
فراز امامعلی در پایان افزود : در خصوص رتبه مان در جدول باید بگویم که ما با تیم ششم سه امتیاز فاصله داریم و اگر بازی این هفته را ببریم انشالله به نیمه بالای جدول می رسیم و شرایطمان خیلی خوب می شود .

دیدگاه‌ها