کد خبر : 1728205 | 09 دی 1399 ساعت 12:24 | 9K بازدید | 1 دیدگاه

نگرانی لمپارد از تعویق بازی چلسی با منچسترسیتی

فرانک لمپارد می گوید انتظار دارد به دلیل شرایط اپیدمی کرونا در انگلیس دیدارهای آتی تیمش با مشکل مواجه شود.

نگرانی لمپارد از تعویق بازی چلسی با منچسترسیتی

به گزارش "ورزش سه"، فرانک لمپارد سرمربی چلسی بعد از تساوی 1-1 تیمش مقابل استون ویلا می گوید انتظار دارد شیوع بیشتر کرونا در انگلیس روی بازی های آتی تیمش تاثیر بگذارد.

 

1557797

 

صحبتهای لمپارد بعد از این مطرح شد که دیدار دو تیم منچسترسیتی و اورتون به دلیل ابتلای چند بازیکن سیتی به ویروس کرونا به تعویق افتاد. چلسی طبق برنامه باید روز یکشنبه با منچسترسیتی دیدار کند و لمپارد می گوید انتظار دارد این دیدار و دیدار بعدی تیمش در جام اتحادیه با تغییر تاریخ مواجه شود.

 

درحالیکه مجموعه تمرینی منچسترسیتی در حال حاضر به دلیل ترس از شیوع بیشتر کرونا در این تیم بسته شده برگزاری دیدار یکشنبه آینده مقابل چلسی هم در هاله ای از ابهام قرار دارد. اما اگر این اتفاق بیفتد و بازی روز یکشنبه چلسی به تعویق بیفتد این تیم در ادامه با دشواری های زیادی مواجه خواهد شد و تقویم مسابقاتش فشرده تر از قبل می شود.

 

لمپارد در این باره گفت:" باید صبر کنیم و ببینیم در نهایت چه تصمیمی گرفته می شود. بله ما در روزهایی حساس هستیم و دوره سختی را سپری می کنیم. با توجه به افزایش شیوع کرونا وضعیت کشور بحرانی است. من معتقدم تا یکی دو روز آینده شرایط مشخص تر می شود ولی هدف ما این است که هر دو تیم بتوانند در امنیت باشند. اگر این تضمین داده نشود بازی ما با منچسترسیتی برگزار نخواهد شد".

 

 

دیدگاه‌ها