کد خبر : 1728219 | 09 دی 1399 ساعت 13:21 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

با من صحبتی برای سرمربیگری تیم جوانان نشده بود

سلیمی: ایران می تواند روی سکوی فوق سنگین باشد

قهرمان وزنه برداری المپیک لندن گفت: دو مسابقه گزینشی باقی مانده و در سنگین وزن وضعیت خوبی هم برای کسب سهمیه و هم برای کسب مدال داریم.

سلیمی: ایران می تواند روی سکوی فوق سنگین باشد

به گزارش "ورزش سه"، بهداد سلیمی که بعد از پایان دادن به دوره قهرمانی این روزها در نقش مشاور رییس کمیته ملی المپیک در امور المپین ها در مراسم های مختلف حضور دارد، در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره رونمایی از تندیس 5 قهرمان المپیکی گفت: این کار حدود دو سالی است که در کمیته ملی المپیک شروع شده و به تدریج تندیس قهرمانان المپیکی ساخته و سپس رونمایی می شود. این تندیس ها در تالار افتخارات موزه ورزش قرار می گیرد. کار خیلی قشنگی است که صالحی امیری آن را راه اندازی کرده و امروز هم دیدیم که از تندیس 5 نفر از قهرمانان و مدال آوران رونمایی شد.


وی افزود: من هم به نمایندگی از آقای سلماسی که خودش در قید حیات نیست و خانواده اش هم ایران نیستند، هدایای او را تحویل گرفتم. قطعا در اولین فرصت این امانت را تقدیم خانواده ایشان می کنم.


قهرمان سابق وزنه برداری جهان و المپیک در رابطه وضعیت وزنه برداری ایران با حضور در المپیک توکیو عنوان کرد: قطعا می توانیم دو سهمیه را کسب کنیم. دو مسابقه گزینشی باقی مانده و در سنگین وزن وضعیت خوبی هم برای کسب سهمیه و هم برای کسب مدال داریم. در 109 کیلو و 96 کیلو هم شانس داریم که سهمیه بگیریم. امیدوارم بچه ها بتوانند در قهرمانی آسیا بدرخشند و با بیشترین سهمیه راهی المپیک شویم.


بهداد سلیمی در خصوص منتفی شدن بحث سرمربیگری اش در تیم وزنه برداری جوانان و انتخاب سعید علی حسینی گفت: این مساله فقط یک گمانه زنی رسانه ای بود. کسی با من صحبتی برای سرمربیگری تیم جوانان نکرده بود. من با فدراسیون در بخش شورای فنی همکاری می کنم. خودم الان درگیر لیگ هستم و در لیگ برتر تیم دارم. با این حال سعید علی حسینی هم قهرمان بزرگی بوده و مدتی هم که از وزنه برداری دور بوده، در مربیگری فعالیت داشته. قطعا یکی از بهترین گزینه ها او بود که انتخاب شد.

 

دیدگاه‌ها