کد خبر : 1728222 | 09 دی 1399 ساعت 13:27 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

خالقی‌فر به پارسی سابق نرسید

مهاجم صنعت نفت امروز در حالی برابر سایپا قرار می‌گیرد که بخاطر محرومیت مدافع نارنجی‌پوشان، تقابلی با هم‌تیمی سابق خود نخواهد داشت.

خالقی‌فر به پارسی سابق نرسید

به گزارش "ورزش سه"، فریبرز گرامی که امسال به خط دفاعی سایپا اضافه شده، در تمام مسابقات لیگ بیستم برای نارنجی پوشان به میدان رفته ولی امروز مقابل صنعت نفت در بازی حضور ندارد که عدم حضورش می‌تواند به سود حریف جنوبی و مهاجمانش باشد.

مدافع میانی سایپا امروز باید مقابل صنعت نفت قرار می‌گرفت و یار مستقیم خود که احتمالا رضا خالقی‌فر بود را مهار می‌کرد و اجازه نمی‌داد این بازیکن سومین گل‌اش در لیگ بیستم را به ثمر رساند، اما ۴ کارته شدن او در هفته گذشته اجازه نداد امروز برابر آبادانی‌ها بازی کند.

 

گرامی سال گذشته در پارس جنوبی جم با خالقی‌فر هم‌بازی بود ولی در پایان لیگ نوزدهم و با سقوط جمی‌ها، این دو بازیکن راهی سایپا و صنعت نفت شدند و امروز هم پس از گذشت ۹ هفته از شروع لیگ برتر مقابل یکدیگر قرار نمی‌گیرند.

خالقی‌فر پس از رسیدن به ترکیب صنعت نفت توانسته در هفته‌های ششم و هشتم مقابل گل‌گهر سیرجان و تراکتور گل‌های حساسی را بزند و امیدوار است امروز هم در تقابل با نارنجی پوشان موفق کار کند و به روند خوب خود ادامه دهد.

دیدگاه‌ها