کد خبر : 1728230 | 09 دی 1399 ساعت 14:02 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

چمنیان: تراکتور از برنامه‌اش عقب است

مربی تیم تراکتور می‌گوید که این تیم از برنامه ای که از ابتدا طراحی کرده، عقب تر است و باید جبران کند.

چمنیان: تراکتور از برنامه‌اش عقب است

به گزارش "ورزش سه"، عباس چمنیان مربی تیم تراکتور که به عنوان دستیار مسعود شجاعی در نشست خبری حضور پیدا می‌کند، در نشست خبری پیش از بازی با شهرخودرو حضور یافت و درباره این بازی اظهار نظر کرد.

 

* از برنامه مان عقب هستیم
ما نیمه اول نیم فصل اول را پشت سر گذاشتیم، ما یک استراتژی را برای کسب امتیاز طراحی کردیم و تلاش می کنیم بازی به بازی شرایط را پیش ببریم. الان از برنامه ریزی چند امتیاز عقب هستیم و تلاش می کنیم با تلاش و تمرین بیشتر و تمرکز بالاتر، امتیازات باقی مانده را کسب کنیم تا به هدفمان در آخر فصل برسیم.

 

* به شهرخودرو احترام می‌گذاریم اما...
تیم شهرخودرو تیم خوبی است. البته از نظر تراکتور همه تیم ها قوی و قابل احترام هستم. ما هر بازی به حریفمان به دیده احترام نگاه می کنیم، شهرخودرو در دو فصل اخیر موفق عمل کرده و توانسته سهمیه آسیایی کسب کند. تلاش ما بر این بود که پس از بازی با صنعت نفت که علی رغم بازی خوب به نتیجه مورد نظر نرسیدیم، هم از امتیاز میزبانی استفاده کنیم و هم بر اساس نقاط ضعف و قوت شهرخودرو برنامه ریزی انجام دهیم. این شامل حال همه تیم هاست.

 

1557830

 

 

* باید امتیازات لازم را کسب کنیم
ما نهایتا دو روز تمرین باکیفیت انجام دادیم اما بچه با اراده و با انگیزه هستند. نمایش تیممان در سه هفته اخیر هم هواداران را راضی کرده و هم خودمان را امیدوار کرده که با تمرین، شرایط را بهتر کنیم و هم بازی تماشاگر پسند داشته باشیم و هم امتیاز کسب کنیم که امتیازات از دست رفته را جبران کنیم و به بالای جدول برسیم و به هدف قابل دسترسمان در هفته پایانی دست پیدا کنیم. همانطور که عرض کردیم شهرخودرو تیم خوبی است و ما بر اساس این تیم استراتژی خود را طراحی کرده ایم.

 

* ایمانی تنها غایب ماست
بازیکنان ما رسیده اند و اگر نیاز باشد از آن ها استفاده می کنیم. ویژگی تراکتور این است که در صورت نیاز همه بازیکنان وارد زمین می‌شوند و وظایفی که برعهده شان است را انجام می‌دهند. اکبر ایمانی تنها غایب ماست.

 

دیدگاه‌ها