کد خبر : 1728260 | 09 دی 1399 ساعت 16:18 | 39.7K بازدید | 0 دیدگاه

سریع تر تمدید کنید

هشدار زیدان به پرز در مورد سرخیو راموس

زین الدین زیدان در نشست خبری امروز خود صراحتا تاکید کرد که باشگاه کار تمدید با سرخیو راموس و لوکاس واسکز را سرعت ببخشد.

هشدار زیدان به پرز در مورد سرخیو راموس

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فردا شب در زمین الچه به میدان خواهد رفت که آخرین بازی این تیم در سال 2020 خواهد بود. رئال با دو بازی بیشتر از اتلتیکو با همشهری خود هم امتیاز است و در رده دوم قرار دارد. رئال در ژانویه بازی هایی فشرده را باید انجام دهد.

 

 

1555940

 

 

زین الدین زیدان در ارزیابی خود از سال 2020 گفت:« از لحاظ ورزشی که دو جام کسب کردیم و همه چیز خوب بود. هدف ادامه همین روند در سال 2021 است ولی از لحاظ اجتماعی سال بسیار بدی بود و پاندمی کرونا بسیاری از خانواده ها را داغدار کرد و شک ندارم که به عنوان یک سال سیاه و بد از آن یاد خواهد شد»

 

الچه:« تیم بسیار خوبی است و بازیکنان باکیفیتی در اختیار دارد. الچه فوتبال خوبی بازی می کند و ما را به زحمت خواهد انداخت. برای پیروزی باید بهترین نمایش مان را ارائه دهیم.»

 

1556378

 

 

خطر مصدومیت ها:« هر سه روز بازی داریم و طبعا همه تیم ها با خطر مصدومیت بازیکنان شان روبرو هستند. این شرایط برای همه یکسان است. من بارها گفته ام که هرگز روی بازیکنانم ریسک نمی کنم. هر زمان شرایط بازیکنی 100 درصد نبوده، به میدان هم نرفته است. سطح رقابت بسیار بالاست و هر هفته بازی های سنگینی داریم. باید مراقب و مهیا بود.

 

دخالت بازیکن در تصمیمات مربی:« خیر، در رئال از این داستان ها نداریم. من با دستیارانم در مورد مسائل فنی تصمیم می گیریم و بازیکنان اصلا وارد این قضایا نمی شوند. اینجا وظایف تعریف شده است.»

 

نیمکت نشینی های ایسکو و مارسلو:« من هم مثل آنها ناراحتم چون بازیکنان بسیار خوبی هستند و دوست دارند هر هفته در ترکیب باشند اما در نهایت مثل همیشه تصمیم نهایی با من است. هر دو را درک می کنم و البته بازی های زیادی داریم و به همه بازی خواهد رسید.»

 

 

1557375

 

 

تمدید قرارداد با راموس و لوکاس واسکز:« این چالش همچنان باقی است. در این مورد قبلا حرف زده ایم و شما موضعم را می دانید. دوست دارم تمام بازیکنانی که باید تمدید کنند، در نهایت ماندنی شوند. برای من اینها بهترین بازیکنان دنیا هستند و می خواهم که تمدید کنند. واضح بگویم که دوست دارم این قضیه هرچه سریع تر حل و فصل شود چون به صلاح همه است.»

 

وضعیت هازارد:« او مشکلی برای بازی ندارد و در فهرست خواهد بود. ایده من این است که به تدریج وارد ترکیب ثابت شود. بازی قبلی تصمیم بر این شد که به میدان نرود ولی الان روی فرم است و روزهاست بدون مشکل تمرین می کند.»

 

1556770

 

دیدگاه‌ها