کد خبر : 1728261 | 09 دی 1399 ساعت 16:03 | 206.2K بازدید | 25 دیدگاه

حکم مزایده به دیوار ساختمان چسبانده شد؛

ویلموتس فدراسیون فوتبال را خانه خراب کرد

با عدم توانایی فدراسیون فوتبال در پرداخت بدهی شرکت شستا، این هلدینگ اقدام به دریافت حکم حقوقی مزایده ساختمان فدراسیون فوتبال کرد.

ویلموتس فدراسیون فوتبال را خانه خراب کرد

به گزارش "ورزش سه"، امروز و در میان چشمان متعجب خبرنگاران حاضر در کوچه اول خیابان سئول، وکیل خانمی که به عنوان نماینده شستا با راننده و یک دستگاه سمند سواری سفید رنگ به فدراسیون فوتبال مراجعه کرده بود، با اعلام اینکه فرم مزایده را به صورت کامل پر کرده، خبر از حراج ساختمان فدراسیون برای جبران خسارت وام 2 میلیون یورویی دریافتی فدراسیون فوتبال از شستا داد.


طبق دستور قوه قضائیه در پی شکایت شرکت شستا، ساختمان فدراسیون فوتبال به صورت قانونی به مزایده گذاشته شده و پول آن پس از فروش به حساب شستا واریز خواهد شد.


فدراسیون فوتبال در زمان استخدام مارک ویلموتس سرمربی اهل بلژیک، برای پرداخت اولین قسط از مطالبات او، از شستا مبلغ دو میلیون یورو را استقراض کرد و حالا این شرکت نیز در پاسخ به فشارها برای بازپرداخت و در شرایطی که فدراسیون فوتبال به دلیل بلوکه بودن منابع مالی شرایط پرداخت این وجه را ندارد، اقدام به این کار عجیب کرده است.

 

 


ساختمان فدراسیون فوتبال قبلا در دوره ریاست محمد دادکان، در خیابان سئول خریداری شده و در یکی از کوچه های غربی این خیابان واقع است.


جالب اینکه مسئولان حراست فدراسیون فوتبال در ابتدا مقابل وکیل شستا مقاومت کردند، ولی نماینده هلدینگ شستا با نیروی انتظامی تماس گرفت و پس از معطلی 20 دقیقه‌ای و حضور پیدا نکردن ماموران، در ماشین منتظر فرصت مناسبی ماند تا آگهی مزایده را روی دیوار ساختمان فدراسیون بچسباند؛ اقدامی که خیلی زود با واکنش یکی از اعضای حراست فدراسیون فوتبال مواجه شد و او اعلامیه مزایده را کند.


حالا دیگر دعوای حقوقی فدراسیون و هلدینگ شستا با حکم قوه قضائیه به مرحله تازه ای وارد شده و باید دید واکنش مسئولان ورزش و فدراسیون به تهدید حقوقی این شرکت برای دریافت پول خود چه خواهد بود.

دیدگاه‌ها