کد خبر : 1728265 | 09 دی 1399 ساعت 16:40 | 11.6K بازدید | 1 دیدگاه

فرار عجیب رونالد کومان از جریمه کمیته انضباطی

رونالد کومان سرمربی بارسلونا به خاطر حرف هایش علیه داوران و وی ای آر پس از ال کلاسیکو جریمه نشد.

فرار عجیب رونالد کومان از جریمه کمیته انضباطی

به گزازرش "ورزش سه"، بارسا دو ماه پیش در ال کلاسیکو 1-3 مغلوب رئال شد. در دیداری که حواشی داوری فراوانی داشت.

 ال کلاسیکو تا اواسط نیمه دوم با تساوی 1-1 دنبال می شد و رئال مادرید در جناح چپ به یک ضربه آزاد دست یافت. مطابق انتظار تونی کروس برای ارسال توپ روی دروازه اقدام کرد.

 

 

1538748

 

 

ارسال هافبک آلمانی رئال مادرید اما از کنار دروازه عبور کرد؛ با این حال سرخیو راموس بعد از یک قوس درون محوطه جریمه بارسا روی زمین افتاد و اعتقاد داشت که داور باید خطای پنالتی اعلام کند؛ بعد از چند دقیقه وقفه مارتینز مونوئرا برای مشاهده دوباره صحنه به کنار زمین رفت و نهایتاً در تصمیمی جنجالی خطای پنالتی را به سود رئال اعلام کرد.

 

 

1538245

 

 

رونالد کومان سرمربی هلندی بارسلونا اما پس از بازی به خاطر تصمیمات اتخاذ شده توسط داور و البته VAR بسیار خشمگین به نظر می رسید؛ تا جایی که او درستی استفاده از تکنولوژی VAR در فوتبال اسپانیا را زیر سوال برد و اظهاراتی جنجالی را در این باره مطرح کرد.

 

 

1538438

 

1538435

 

1538437

 

رونالد کومان پس از سوت پایان بازی کنار زمین ایستاد و با تک تک بازیکنانش و نیز بازیکنان رئال دست داد و منتظر ماند تا داور به سمت تونل بیاید. او که بسیار ناراحت بود، وقتی به خوان مونوئرا رسید با او دست داد و گفت:« برای چه؟ برای چه؟ تصاویر بازی قبلی ما با ختافه را دیده ای؟ چرا فقط دو دخالت وی ای آر برای ما؟ چرا همیشه وی ای آر علیه بارسلوناست؟»

داور اما بدون اینکه پاسخ کومان را بدهد راهی رختکن شد و ترجیح داد به حواشی دامن نزند.

کومان اما به این اکتفا نکرد و در نشست خبری گفت:« به داور گفتم که امیدوارم بتوانی برایم در مورد وی ای آر در اسپانیا توضیح بدهی. در 5 هفته ابتدایی لالیگا وی ای آر فقط علیه ما بوده است. در صحنه پنالتی روی مسی در بازی با سویا دخالتی نکرد. دو صحنه در بازی ختافه بود که می توانست منجر به اخراج بازیکن حریف شود ولی بازهم وی ای آر دخالت نکرد. چرا وی ای آر فقط علیه ماست؟»

 

کمیته انضباطی فوتبال اسپانیا که برای حرف های کومان پرونده تشکیل داده بود، در نهایت او را تبرئه کرد و به این ترتیب سرمربی هلندی جریمه نشد. این کمیته اعلام کرد که حرف های کومان بر ضد وی ای آر بوده و نه کار داوران.

تنها ژاویر ویلاژوانا یکی از مدیران بارسا به خاطر اعتراض شدیدش علیه داور ال کلاسیکو 1802 یورو جریمه شد.

 

 

دیدگاه‌ها