کد خبر : 1728269 | 09 دی 1399 ساعت 17:03 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

رحمتی: عروسی به کوچه ما هم می آید

سرمربی شهرخودرو می گوید مقایسه تیم او با شهرخودروی دو سال پیش، اشتباه است.

رحمتی: عروسی به کوچه ما هم می آید

به گزارش "ورزش سه"، آخرین تمرین شهرخودرو برای بازی فردا مقابل تراکتور، در زمین تمرینی مجموعه ورزشی امام رضا(ع) مشهد برگزار شد.


مهدی رحمتی مربی شهرخودرو در مورد شرایط این تیم گفت: بعد از بازی هفته قبل در برابر آلومینیوم، یک اتفاقی رخ داد که از نیمه نخست کار را 10 نفره دنبال کنیم ولی خدا را شکر توانستیم در نیمه دوم به بازی برگردیم. بچه ها زحمت کشیدند و بازی خوبی را ارائه کردند.


او درباره بازی فردا مقابل تراکتور گفت: این هفته با تراکتور در تبریز بازی داریم. آنها تیم خوبی هستند. ما نیز برنامه های خودمان را داریم و این تیم را آنالیز کرده ایم. نقاط ضعف و قدرت آنها را می دانیم و روی آن تمرین می کنیم. امیدوارم روز بازی شرایطی رقم بخورد که روز خوبی باشد و اگر بدبیاری نیاوریم، می توانیم امتیاز لازم را به دست بیاوریم. بچه ها با یکدیگر هم قسم شده اند و انگیزه خیلی زیادی دارند و دست به دست هم داده اند تا ان شالله بتوانیم به چیزی که مدنظرمان است برسیم.


وی درباره مصدومین و محرومین شهرخودرو برای بازی با تراکتور نیز گفت: ما مصدوم نداریم ولی آقای صادق صادقی به دلیل کارت قرمزی که در دیدار مقابل آلومینیوم اراک گرفت، او را در بازی با تراکتور در اختیار نداریم.


رحمتی در پاسخ به این سوال که چرا شهرخودرو علی رغم ارائه بازی خوب، نتیجه کسب نمی کند، پاسخ داد: شما و همه طرفداران شهرخودرو این تیم را با شهرخودرو سال های قبل مقایسه می کنید. ما تعدادی از بازیکنان جوانمان را از دست دادیم و بازیکنان جوانتری را به خدمت گرفتیم. اگر با دید بازتر و بدون اغراق بخواهیم به این مسئله نگاه کنیم، برای اینکه بخواهیم به فرم ایده آل برسیم، زمانبر خواهد بود.


وی ادامه داد: مشکل ما این است که تیم ما را با شهرخودرو سال قبل مقایسه می کنند. تیم ما از لحاظ کیفیت فوتبالی مشکلی ندارد و حتی در شرایطی که 10 نفره هستیم، موقعیت ایجاد می کنیم و حتی گل می زنیم اما یک سری هماهنگی میان بازیکنان قدیم و جدید باید شکل بگیرد.


رحمتی گفت: ما در پیش فصل زمان کافی نداشتیم این هماهنگی را ایجاد کنیم ولی هر چقدر رو به جلو برویم، مطمئن باشید به آن شرایط ایده آل و مدنظرمان می رسیم. به قول معروف، توپ های ما هم توی گل می رود و توی کوچه ما نیز عروسی می شود. مطمئنا بچه ها خیلی با انگیزه کار را دنبال می کنند تا به چیزی که مدنظرمان است برسیم.


سرمربی شهرخودرو درباره شرایط خط دفاعی این تیم و تعداد گل های زیادی که آنها دریافت می کنند، گفت: ما از اول فصل دنبال این بودیم که یک مدافع وسط جذب کنیم ولی متاسفانه موفق نشدیم بازیکنی که مدنظرمان بود را به خدمت بگیریم. داریم کار می کنیم تا بتوانیم ضعف های خط دفاعی را بپوشانیم و مقداری شکل دفاع تیمی را مستحکم کنیم تا بتوانیم از گل خوردن تیم جلوگیری کنیم. اگر گل هایی که ما خورده ایم را مرور کنید، ما ساده ترین نوع گل خوردن را تجربه کرده ایم. روی این مسئله کار می کنیم و ان شالله روز به روز بهتر می شویم.

دیدگاه‌ها