کد خبر : 1728276 | 09 دی 1399 ساعت 17:26 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

نفت آبادان و بازپس‌گیری صدر با گلی استاندارد

شاگردان سیروس پورموسوی با گل ثانیه‌های پایانی اهل شاخه موفق شدند اکباتان را با تک امتیاز ترک کنند.

نفت آبادان و بازپس‌گیری صدر با گلی استاندارد

به گزارش "ورزش سه"، صنعت نفت آبادان قصد عقب نشینی از حضور در جمع مدعیان ندارد و در شرایطی که تا لحظات پایانی برابر سایپا عقب بود، در نهایت با گل اهل شاخه بازی را به تساوی کشاند و اکنون به صدر جدول دست یافته است.

 

سیروس پورموسوی تیمش تا به اینجای لیگ شگفتی ساز ظاهر شده و توانسته در کورس صدرنشینی قرار گیرد، در لحظات پایانی جدال با سایپا از حریف عقب افتاده بود و به نظر می‌رسید در آستانه شکست قرار دارد، با میل بزرگ فرار از باخت تا لحظه پایانی حملات خود را روی دروازه حریف ترتیب داد و در نهایت توانست با گل مدافع میانی پیش تاخته خود به گل تساوی و صدرنشینی دست یابد.

 

اهل شاخه که برای جبران گل دریافتی در محوطه جریمه حریف حاضر شده بود و به نظر می‌رسید با توجه به قامت بلند خود به دنبال سود بردن از توپ‌های بلند ارسالی است، از پاس دیدنی هم‌تیمی‌اش به خوبی سود برد و توانست با کنترلی مناسب و چرخش و در ادامه ضربه‌ای تمام کننده، منادی را تسلیم کند و تیمش را به گل تساوی برساند. نفت آبادان اکنون با 15 امتیاز بار دیگر به صدر جدول رسیده و در انتظار مشخص شدن نتیجه جدال گل گهر مقابل استقلال است تا در صورت ناکامی شاگردان قلعه نویی، این هفته را در این جایگاه خاتمه دهد.

دیدگاه‌ها