کد خبر : 1728285 | 09 دی 1399 ساعت 17:47 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

دلیل غیبت تکراری پورموسوی در نشست خبری

سرمربی نفت آبادان علیرغم صدرنشینی تیمش در هفته نهم در نشست خبری حاضر نشد تا گلایه خود را نسبت به بی‌توجهی مسوولان به این تیم نشان دهد.

به گزارش "ورزش سه"، سیروس پورموسوی که در ابتدای فصل هدایت تیمی را برعهده گرفته بود که ستاره‌های زیادی از آن جدا شده بودند و بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی نیز یک ریسک بزرگ برای قبول این پست محسوب می‌شد، در نهایت موفق شده با طلایی‌پوشان هفته نهم را با صدرنشینی همراه کند.

 

نفت آبادان که در فصل گذشته و در مقطع ابتدایی فصل توانسته بود به نتایج خوبی دست یابد، در ادامه با شدت گرفتن مشکلات مالی و عدم حمایت از سوی مسوولان در مسیر ناکامی قرار گرفت. موضوعی که به نظر می‌رسد نگرانی بزرگی برای سیروس پورموسوی در این فصل نیز شکل داده است. پورموسوی که توانسته در بازگشت به جنوب اینبار با نفت آبادان صدرنشینی لیگ را تجربه کند، در اعتراض به بی توجهی مدیران و مسوولان استانی در نشست خبری قبل و بعد از بازی سایپا حاضر نشده است.

 

1557897

 

طلایی‌پوشان آبادانی که توانسته‌اند با نتایجی موفق فصل را در بالای جدول و در جمع مدعیان تا به اینجا دنبال کنند، شور و حالی جالب توجهی در بین هواداران خود شکل داده‌اند. با این حال این نگرانی بزرگ وجود دارد که در صورت تداوم بی‌توجهی از سوی مدیران استانی که اعتراض طالب ریکانی، کاپیتان محبوب و تاثیرگذار این تیم را نیز در پی داشته، نفت آبادان بار دیگر در مسیر سقوط قرار گیرد و از دستیابی به نتیجه لازم دور بماند.

 

پورموسوی در اعتراض به این موضوع طی روز گذشته و امروز در نشست خبری حاضر نشده و باید دید در ادامه شرایط به چه شکل برای این تیم پیش خواهد رفت.

دیدگاه‌ها