کد خبر : 1728288 | 09 دی 1399 ساعت 17:51 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: از دست بازیکنان لیورپول عصبانی نیستم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول از عملکرد شاگردانش برابر وست بروم دفاع کرد.

کلوپ: از دست بازیکنان لیورپول عصبانی نیستم


به گزارش "ورزش سه"، تساوی غیرمنتظره مرسی سایدی ها مقابل لیورپول باعث شد کورس صدرنشینی در لیگ برتر داغ تر از همیشه شود و حالا مرسی سایدی ها فردا شب در خانه نیوکاسل مهمان این تیم هستند. یورگن کلوپ در نشست خبری قبل از این دیدار حضور یافته و مدعی شد با یک تساوی نظر او نسبت به بازیکنان لیورپول تغییر نمی کند.

 

یورگن کلوپ گفت: "من بیش از هر چیز دیگری می خواهم برنده شوم، اما مجبور شدم خیلی زود در زندگی یاد بگیرم که این اتفاق همیشه رخ نمی دهد و این به سودم بود. خصوصا وقتی لایق کسب پیروزی باشم، من عاشق غلبه بر حریفان در فوتبال هستم. برای کسب پیروزی مقابل وست بروم باید بیشتر دوندگی داشته و مبارزه می کردیم و این همان چیزی است که من به بازیکنان لیورپول تذکر دادم. البته از دست بازیکنانم عصبانی نیستم و چنین اتفاقاتی در فوتبال رخ می دهد.

 

1557456

 

بازیکنان لیورپول گروه فوق العاده هستند. وقتی هفت گل زدیم همینگونه بود و حالا بعد از تساوی مقابل وست بروم نیز چیزی تغییر نکرده است. شاید چشم انداز برخی خارج از گروه تغییر کند و من می توانم خیلی زود تصور کنم که این اتفاق رخ می دهد. اما من دیگر پسر جوانی نیستم و می توانم شرایط را به روش صحیحی قضاوت کنم.

 

ما از تساوی برابر وست بروم خوشحال نیستیم، اما آن دیدار حالا تمام شده و دیگر نمی توانیم نتیجه را تغییر دهیم، فقط باید اطمینان حاصل کنیم که در شرایط مسابقه، مجددا همان اتفاق رخ نمی دهد. کالوم ویلسون، مهاجم نیوکاسل را تحسین کرده و معتقدم استیو بروس چند بازیکن واقعا خوب در اختیار دارد. پس پیش بینی می کنم چالش دشواری در خانه نیوکاسل در انتظار ما خواهد بود."

 

شرایط تیاگو آلکانتارا: "او در جلسه تمرینی کوتاه جمعه به طور کامل حضور یافت و در حال حاضر می تواند در کنار دیگر اعضای تیم تمرین کند. شرایط تیاگو در حال حاضر کاملا امیدوار کننده به نظر می رسد، اما نمی توانم چیز بیشتری بگویم."

دیدگاه‌ها