کد خبر : 1728296 | 09 دی 1399 ساعت 18:04 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

صادقی: قطعا در آینده تیم بهتری می شویم

سرمربی سایپا می گوید آنها در نیمه دوم تیم صنعت نفت را تحت کنترل داشتند و اگر از فرصت هایشان استفاده می کردند، نتیجه دیگری رقم می خورد.

صادقی: قطعا در آینده تیم بهتری می شویم

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم های سایپا و صنعت نفت با تساوی یک – یک به پایان رسید. پس از این بازی، ابراهیم صادقی در نشست خبری بعد از دیدار، گفت که اگر بازیکنان او قدر فرصت هایشان را می دانستند، بازی را به سود خود به پایان می رساندند. 


صادقی در نشست خبری درباره این دیدار گفت: فکر می کنم در مجموع بازی خیلی خوبی بود و موقعیت های خوبی روی دروازه دو تیم ایجاد شد. در نیمه اول تیم ما نتوانست خوب بازی کند و صنعت نفت از ما بهتر بود. ولی در نیمه دوم با تغییری که در تیم دادیم، بازی کاملا در اختیار ما بود. موقعیت های خیلی خوبی ایجاد کردیم و به گل رسیدیم. 


او ادامه داد: حتی بعد از گل نیز موقعیت هایی داشتیم و در اینگونه بازی ها باید گل دوم را به ثمر برسانید تا راحت تر بازی کنید. ما موقعیت این کار را داشتیم ولی متاسفانه دقت نکردیم. در یک موقعیت سه به یک می توانستیم گل دوم را بزنیم ولی این اتفاق رخ نداد. شاید بخش زیادی از این کار به تجربه بازیکنان برمیگردد که بچه های ما خیلی بازیکنان باتجربه ای نیستند و قدر فرصت ها را ندانستند و در نهایت در لحظات پایانی بازی گل خوردیم. 


وی گفت: ولی از شکل تیم بخصوص در نیمه دوم خیلی راضی بودیم. فکر می کنم از نظر ایجاد موقعیت، بهترین بازی ما در 9 هفته گذشته همین دیدار بود. به آینده امیدواریم و تا زمانی که می توانید خوب بازی و موقعیت ایجاد کنید، شرایط خوب است. اما باز هم باید کار کنیم تا از موقعیت هایمان استفاده کنیم.

 

 

1557899

 


صادقی درباره داوری این دیدار نیز گفت: داوری مشکل خاصی نداشت و دو تیم هم اعتراضی به داوری نداشتند و ایشان یک قضاوت خوبی را انجام داد.


سرمربی سایپا درباره اینکه تیم او خوب بازی می کند ولی به کسب 3 امتیاز منجر نمی شود، گفت: یک روزی بد بازی می کنید، نمی توانید انتظار داشته باشید نتیجه بگیرید. ولی در سه هفته اخیر واقعا ما فوتبال خیلی خوبی بازی کردیم و تیم های حریف در اختیار ما بودند. صنعت نفت تیم دوم جدول بود و بازیکنان و کادرفنی خیلی خوبی دارند ولی ما همین تیم را تحت فشار گذاشتیم و موقعیت ایجاد کردیم. 


او گفت: باید صبور باشیم تا با بازیکنان بیشتر کار کنیم. بازیکنان باید قدر این فرصت ها را بدانند بخصوص بازیکنان جوان تر که باشگاه سایپا این فرصت را در اختیار آنها گذاشته است تا خودشان را در لیگ برتر نشان دهند. اگر نتیجه را دو بر صفر می کردیم بازی تمام شده بود و همه جوره تحت کنترل ما بود. در آینده قطعا تیم بهتری می شویم و می توانیم نتایج بهتری کسب کنیم.


صادقی در پایان درباره مصدومیت محسن مسلمان گفت: متأسفانه ایشان مصدوم شدند و باید ببینیم که مصدومیت ایشان در چه وضعیتی است. این مسئله فردا مشخص می شود.

دیدگاه‌ها