کد خبر : 1728320 | 09 دی 1399 ساعت 19:24 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

با کادر فنی فولاد دوست هستیم 

فاضلی: فشردگی بازی‌ها به بازیکنان آسیب وارد می‌کند

وحید فاضلی، سرمربی تیم نساجی در کنفرانس خبری پیش از بازی با فولاد تاکید کرد نساجی به دنبال کسب امتیاز از این بازی است.

فاضلی: فشردگی بازی‌ها به بازیکنان آسیب وارد می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، وحید فاضلی سرمربی نساجی مازندران ضمن تسلیت به‌مناسبت ایام فاطمیه در خصوص این بازی گفت: فولاد، تیم خوب و سازمان‌یافته‌ای است که از مدیریت آن تا کادر فنی و بازیکنان همگی از افراد شاخصی هستند. فصل گذشته سهمیه آسیا را کسب کردند و در فصل جاری نیز نتایج نسبتاً خوبی را به‌دست آوردند. با توجه به اینکه بازی سختی را روز جمعه در مقابل پرسپولیس انجام دادیم، عملاً به لحاظ تمرینی کار خاصی نمی‌توانستیم انجام دهیم و به‌همراه همکاران بیشتر به‌دنبال ریکاوری بچه‌ها بودیم. برنامه‌ها را مرور کردیم و آماده دیدار فردا هستیم تا بازی خوبی مقابل تیم خوب فولاد داشته باشیم.ضمن حفظ احترام تیم فولاد خوزستان که تیم خوبی است اما بچه‌های ما فردا باید با ارائه یک بازی خوب و سختکوشانه، سعی کنند با کسب امتیاز از زمین خارج شوند.

 

سرمربی تیم نساجی در مورد فشردگی برنامه‌های لیگ برتر ضمن تشکر از برنامه‌ریزان سازمان لیگ ادامه داد: در ۱۰ هفته آخر نیم‌فصل اول برنامه‌های فشرده‌ای تیم‌ها دارند. ما طوری بازیکنان را بار آوردیم که حتی هر چهار روز هم می‌توانند بازی کنند. اما باید یادآور شوم که پیش از ۱۰ هفته پایانی فصل گذشته که به‌دلیل کرونا دو ماه بازی‌ها عقب افتاده بود، با اینکه تمرینات مجازی و در ادامه تمرینات تیمی خوبی را در آن زمان برگزار کردیم، فشردگی بازی‌ها باعث شد که دو بازیکن ما به‌دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی همچنان مصدوم باشند. این درحالی بود که در ۲۰ هفته قبل از شیوع کرونا مصدومیتی اینچنینی نداشتیم. ما با نیروی انسانی طرف هستیم، ظرفیت جسمانی بازیکنان محدود است و این فشردگی بازی‌ها و با توجه به برنامه‌ای که به تیم نساجی دادند، تا حدود زیادی آسیب‌زاست.باشگاه ما با اینکه به‌صورت خصوصی اداره می‌شود اما پشتیبانی خوبی دارد، بازیکنان خوبی هم داریم اما با باشگاه‌های متمول قابل قیاس نیستیم. تیم‌های متمول ۳۰ بازیکن طراز اول و یکسان دارند که این فشردگی‌ها برای آنها بالانس می‌شود.باید در برنامه‌ریزی‌ها تجدید نظر شود تا حق تیم‌های پرهواداری چون نساجی، ضایع نشود.

 

وحید فاضلی در پاسخ به این سوال که آیا نساجی نوسان داشته، گفت: ما نوسانی به آن صورت نداشتیم، یک اتفاق برای ما در بازی با سپاهان رخ داد که باعث شد از ریل خارج شویم. به تیم ما ضربه وارد شد اما سعی کردیم آن اتفاق را فراموش کنیم و به جدول برگردیم.از عملکرد بچه‌ها راضی هستم. تغییرات زیادی نسبت به فصل قبل داشتیم و فقط ۴ بازیکن ما ماندند. این وضعیت را حتی تیم‌های آلومینیوم و مس که تازه لیگ برتری شدند نیز نداشتند.امیدواریم فردا ارائه‌گر یک بازی زیبا از هر دو تیم باشیم تا هواداران لذت ببرند و ما هم در مقابل هواداران‌ خوب‌مان سربلند باشیم. کادر فنی فولاد از دوستان ما هستند، هیچ مشکل و حساسیتی این بازی ندارد. در زمین با هم رقیبیم و بیرون زمین با هم دوستیم.

دیدگاه‌ها