کد خبر : 1728359 | 09 دی 1399 ساعت 23:16 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

در خانه می‌بریم، بیرون امتیاز می‌گیریم؛

فلاح‌زاده: در خانه می‌بریم، بیرون امتیاز می‌گیریم

دروازه‌بان صنعت نفت می‌گوید روش امتیازگیری این تیم در زمان میزبانی و بازی‌های بیرون از خانه موجب شده تا صدرنشین جدول شوند.

فلاح‌زاده: در خانه می‌بریم، بیرون امتیاز می‌گیریم

به گزارش "ورزش سه"، حامد فلاح‌زاده پس از تساوی سایپا و صنعت نفت اظهار کرد: خدا را شکر توانستیم در یک بازی بیرون از خانه که دو هفته قبل مقابل آلومینیوم باخته بودیم، امروز یک امتیاز کسب کنیم. همین که تیم نمی‌بازد، اتفاق مثبتی است.

 

او ادامه داد: اینکه صنعت نفت در خانه به برد می‌رسد و در دیدارهایی که مهمان است، به امتیاز دست پیدا می‌کند، موجب می‌شود تا تیم بالای جدول باشد.

 


1557879

 

دروازه‌بان صنعت نفت یادآور شد: به نظرم دو تیم موقعیت‌های خوبی داشتند ولی به نظرم مساوی نتیجه عادلانه‌ای در بازی امروز بود.

 

فلاح‌زاده در خصوص گلزنی یک مدافع برای صنعت نفت عنوان کرد: در طول هفته زیر نظر کادر فنی برنامه‌ریزی می‌کنیم و تمرینات و تاکتیک‌های مختلف را انجام می‌دهیم تا در زمانی که جلو هستیم یا گل می‌خواهیم، چه تاکتیکی داشته باشیم. مربیان به ما تمام دستورات لازم را می‌دهند و خدا را شکر توانستیم نکاتی که گفته بودند را انجام دهیم و به نتیجه برسیم.

 

کاپیتان سابق سایپا و دروازه‌بان حال حاضر صنعت نفت در باره تقابل با تیم سابقش که ۶ سال در این باشگاه حضور داشت، ابراز کرد: تقریبا جوانی‌ام را در سایپا گذراندم و بعضی از اعضای این تیم برادران بزرگتر و بعضی‌ها برادران کوچکتر من هستند و آنها را دوست دارم. قبل از فصل با سایپا خداحافظی کردم و امیدوار هستم در ادامه راه موفق باشند.

دیدگاه‌ها