کد خبر : 1728364 | 09 دی 1399 ساعت 23:39 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

بارسلونا ۱ - ۱ ایبار؛ توقف ناامیدکننده در غیاب مسی

بارسلونا در یک بازی خانگی با نتیجه 1-1 برابر ایبار متوقف شد.

بارسلونا ۱ - ۱ ایبار؛ توقف ناامیدکننده در غیاب مسی

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب از سری مسابقات هفته شانزدهم لالیگا و بدون حضور فوق ستاره آرژانتینی خود یعنی لیونل مسی در نیوکمپ میزبان ایبار بود که در نهایت این مسابقه با نتیجه 1-1 تمام شد.

 

بارسلونا می توانست در همان لحظات ابتدایی روی یک ضربه کرنر به گل اول دست پیدا کند اما این اتفاق رخ نداد. با این حال بعد از مراجعه داور به VAR مشخص شد مدافع ایبار روی رونالد آرائوخو مرتکب خطای پنالتی شده است. مارتین برایتویت پشت توپ ایستاد اما ضربه این بازیکن به بیرون رفت بارسا یک موقعیت فوق‌العاده را از دست داده باشد.

 

 

1557974

 

 

در ادامه ایبار تا حدودی توپ و میدان را در اختیار گرفت و چند حمله روی دروازه بارسلونا ترتیب داد. با این حال بارسا در دقیقه 25 موفق شد توسط مارتین برایثویت به گل دست پیدا کند تا این مهاجم به نوعی اشتباه خود را جبران کرده باشد اما بعد از بازبینی مشخص شد که این گل در موقعیت آفساید به ثمر رسیده بنابراین مردود اعلام شد.

 

در ادامه نیمه اول نیز دو تیم چند موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند اما قفل دروازه‌ها بسته ماند تا بازی تا پایان 45 دقیقه اول بدون گل ادامه پیدا کند.

 

 

1557973

 

 

در دقیقه 51 بارسا به اولین موقعیت مهم خود در نیمه دوم دست یافت اما ضربه میرالم پیانیچ از پشت محوطه جریمه با اختلاف کم از کنار دروازه عبور کرد.

 

در دقیقه 56 پاس فوق‌العاده پدری باعث شد عثمان دمبله در موقعیت تک به تک با دروازه ایبار قرار گیرد اما ضربه این بازیکن توسط دیمیتروویچ مهار شد.

 

چند دقیقه بعد این ایبار بود که برخلاف جریان بازی و در کمال تعجب دروازه بارسلونا را باز کرد. اشتباه باورنکردنی رونالد آرائوخو باعث شد مهاجم حریف با دروازه بارسا تک به تک شود و کیکه با یک ضربه تمام کننده تیمش را پیش بیندازد.

 

 

1557968

 

 

در دقیقه 67 بالاخره حملات بارسلونا نتیجه داد و این تیم موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند. حرکت خوب جونیور فیرپو از جناح چپ و ارسال برای عثمان دمبله با ضربه نهایی این ستاره فرانسوی همراه بود تا نتیجه 1-1 شود.

 

 

1557972

 

 

چند لحظه بعد بارسلونا می توانست بلافاصله گل دوم را هم به ثمر برساند اما روی یک کش و قوس توپ بعد از برخورد به پای مارتین برایثویت با فاصله ای بسیار ناچیز راهی اوت شد.

 

در دقیقه 91 حرکت فوق العاده ترینکائو درون محوطه جریمه باعث شد او در مسافی تقریباً تک به تک با دروازه ایبار قرار گیرد اما ضربه خوب و او با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه عبور کرد.

 

 

1557970

 

 

در ادامه نیز حملات بارسا بی‌ثمر ماند و این تیم نتوانست به گل دوم دست پیدا کند تا کار با همان نتیجه 1-1 تمام شود و تیم رونالد کومان دو امتیاز بسیار مهم را از دست داده باشد.

دیدگاه‌ها