کد خبر : 1728366 | 09 دی 1399 ساعت 23:22 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

راجا ناینگولان به کالیاری می رود

هافبک ناراضی اینتر، به صورت قرضی راهی کالیاری خواهد شد.

راجا ناینگولان به کالیاری می رود

به گزارش "ورزش سه"، ظاهرا پس از اریکسن، راجا ناینگولان دومین خروجی نراتزوری در نقل و انتقالات زمستانی خواهد بود هر چند که گفته می شود این لیست خروجی بیشتر نیز خواهد شد.


این هافبک بلژیکی که با انتقالی پر سر و صدا و گران قیمت، از آس رم به اینتر پیوست، هرگز نتوانست درخشش زمان حضور در جالوروسی ها را در میلان نیز تکرار کند و در زمان حضور اسپالتی، در بیشتر بازی ها مصدوم بود و از زمان روی کار آمدن آنتونیو کونته، این سرمربی اعتقادی به او نداشت.


ناینگولان فصل گذشته در اندیشه های کونته جایی نداشت و راهی کالیاری شد. همان تیمی که 4 سال در آنجا حضور داشت و سپس راهی رم شد.

 

 

1557978

 


راجا فصل گذشته 26 بار برای کالیاری به میدان رفت و 6 بار نیز موفق به گلزنی شد. علاوه بر این، او 7 بار نیز برای هم تیمی هایش گلسازی کرد و نقش ویژه و مهمی در این تیم داشت.


حالا روزنامه گاتزتا دلواسپورت از توافق اینتر و کالیاری برای انتقال دوباره و قرضی این بازیکن خبر داده است. آسیب دیدگی زانوی راست مارکو روگ هافبک کروات کالیاری، که هنوز زمان بهبودی آن مشخص نیست، این باشگاه را در موقعیتی قرار داد که در مدت زمان بسیار کوتاهی قرارداد ناینگولان را نهایی کند.


ناینگولان یک نیم فصل کابوس وار را در اینتر سپری کرد و در این مدت تنها در 5 بازی و به مدت 45 دقیقه برای نراتزوری به میدان رفت و حالا پس از توافق میان دو باشگاه، ناینگولان به زودی راهی کالیاری شده تا خودش را به اوزه‌بیو دی‌فرانچسکو سرمربی این تیم معرفی کند.


کالیاری با 14 امتیاز از 14 بازی در رده پانزدهم سری آ ایتالیا قرار دارد و آنها امیدوارند با جذب ناینگولان، بتوانند به رتبه های بالای جدول دست پیدا کنند.

دیدگاه‌ها