کد خبر : 1728392 | 10 دی 1399 ساعت 09:39 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

مخالفت مردم با بهره برداری نساجی از زمین ماهفروجک

مردم قائمشهر دوست دارند تمرینات تیم نساجی از تهران به قا ئمشهر منتقل شود و به همین بهانه زمینی در منطقه ماهفروجک به منظور کمپ تمرینی در اختیار باشگاه نساجی قرار گرفته است.

مخالفت مردم با بهره برداری نساجی از زمین ماهفروجک 

به گزارش "ورزش سه"، اما نکته مهمی که دراین بین وجود دارد این است که مردم منطقه اجازه بهره برداری از زمین را به باشگاه نساجی نمی دهند. 

 

درویشی، رییس هیات فوتبال قائمشهر در این باره می گوید: چه مالک و چه مدیرعامل باشگاه درصدد این هستند که تمرینات تیم نساجی به مازندران انتقال یابد اما متاسفانه کمپ مناسبی برای اسکان و انجام تمرینات نداریم. البته رایزنی‌هایی با برخی مجموعه‌ها انجام شده که هنوز به نتیجه نرسیده است. زمین ماهفروجک که متعلق به باشگاه نساجی است، به باشگاه واگذار شده اما مردم این منطقه اجازه ورود باشگاه برای بهره‌برداری از این زمین را نمی‌دهند که شایسته است استاندار محترم، دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در این زمینه باشگاه را یاری کنند. آقای حدادیان مالک باشگاه وعده‌هایی درخصوص احداث کمپ تمرینی اعم از محل اقامت، زمین‌های چمن طبیعی و مصنوعی برای تمرین، مجموعه بدنسازی، مجموعه آبی، ایجاد خزانه چمن طبیعی برای چمن ورزشگاه شهید وطنی و همچنین احداث مجتمع تجاری تفریحی را در این زمین داده‌اند که جا دارد مسئولان محترم بستر را برای فعالیت سرمایه‌گذار فراهم کنند.

 

وی با اشاره به اینکه باشگاه نساجی مدت هاست درخواست کرده که چمن استادیوم شهید وطنی طبیعی شود؛ گفت: حتی در سال جاری شاهد حضور دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بودیم. ایشان در حضور مسئولان استانی و رسانه‌ها قول دادند که به احداث سکوی ضلع شرقی و تعویض چمن ردیف بودجه تعلق گیرد. بنا به اظهار مسئولان، بودجه هر دو پروژه تنظیم و تخصیص پروژه سکو نیز انجام شده و شاهد عملیات اجرایی آن هستیم اما بنا به اظهارات دکتر رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران پروژه تعویض چمن به‌دلیل نبود وقت مناسب، بین نیم‌فصل و یا نهایتاً پایان فصل انجام می‌شود. حتی مالک باشگاه نساجی بارها به مسئولان اعلام کرد که نگران هزینه نگهداری چمن طبیعی نباشند. باشگاه نساجی در این زمینه به اداره ورزش کمک خواهد کرد، این لطفی است که آقای حدادیان دارد و وظیفه اصلی بازهم به‌دوش اداره ورزش است.

دیدگاه‌ها