کد خبر : 1728398 | 10 دی 1399 ساعت 10:11 | 5.7K بازدید | 1 دیدگاه

صنعت نفت؛ تیمی که باخت را تبدیل می کند

این برای چندمین بار در فصل جاری بود که صنعت نفت باخت در برابر حریف را به مساوی یا برد تبدیل می کرد.

صنعت نفت؛ تیمی که باخت را تبدیل می کند 

به گزارش "ورزش سه"، در فصل جاری و با وجود گذشته 9 هفته از بازی ها صنعت نفت چند بار در برابر حریفان نتیجه را عقب افتاد اما در نهایت شرایط را به سود خود تغییر داد. بازی با سایپا می رفت با گل رضا جعفری به سود این تیم خاتمه یابد اما در ثانیه های پایانی بازی محمد اهل شاخه روی پاس حکیم نصاری گل زد تا صنعت نفت دست خالی تهران را ترک نکند. در چند بازی این فصل برای صنعت نفت این اتفاق مشابه تکرار شده است. نمونه اش در هفته اول بازی ها ابتدا از پیکان گل خورد اما در نهایت بازی را دو بر یک به سود خود پایان برد. یا در بازی با تراکتور گل برتری را در دقایق پایانی بازی به ثمر رساند. در بازی با استقلال هم ابتدا این تیم آبی بود که گل زد و در ادامه صنعت نفت گل مساوی را به ثمر رساند. 

 

سیروس پورموسوی، سرمربی صنعت نفت پیش از این در اینباره صحبت کرده بود و گفته بود این اتفاق به خاطر آرامشی که روی نیمکت تیم ما وجود دارد رخ می دهد.در بازی با شهر خودرو هم این چنین بود. شهر خودرو بازی را با نتیجه یک بر صفر پیش بود. در حالی که تیم صنعت نفت در یک صحنه برای جبران گل خورده تلاش می کرد سرمربی صنعت نفت از بازیکنش خواست به دلیل مصدومیت یکی از بازیکنان شهر خودرو توپ را به بیرون بزند که بازیکن صنعت نفت با اکراه این کار را انجام می دهد. بدون شک هر کس در آن صحنه بود و با توجه به زمان کمی که به پایان بازی باقی مانده بود به بازی ادامه می داد؛ به خصوص که داور دستوری مبنی بر توقف بازی نداده بود. در ادامه اما صنعت نفت هم گل خورده را جبران کرد و هم می رفت گل برتری را به ثمر برساند. آنهم در دقایق کم باقی مانده از بازی. 

 

این یک فاکتور مثبت برای تیم صدرنشین است که بعد از گل خوردن بهم نمی ریزد و با ایمان به تغییر نتیجه بازی می کند. این روحیه می تواند باز هم امتیازات حساسی را برای صنعت نفت به ارمغان بیاورد.

دیدگاه‌ها