کد خبر : 1728400 | 10 دی 1399 ساعت 10:27 | 12.9K بازدید | 1 دیدگاه

برنامه جدید؛ تعطیلات نیم فصل در عید نوروز

سازمان لیگ در حال نظر سنجی از باشگاه های لیگ برتری است تا زمان تعطیلات نیم فصل مسابقات را مشخص کند.

برنامه جدید؛ تعطیلات نیم فصل در عید نوروز 

به گزارش "ورزش سه"، از آنجایی که تیم ملی فروردین ماه درگیر بازی های باقی مانده در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 خواهد شد و به همین بهانه لیگ برتر باید تعطیل شود سازمان لیگ علاقمند است در همین وقت به تیم ها به خاطر تعطیلات نیم فصل استراحت بدهد.در این صورت چند بازی از دور برگشت هم برگزار خواهد شد و آنوقت تیم ها به استراحت خواهند رفت که به نظرمی رسد تعداد هفته های برگزاری بازی ها از دور برگشت پیش از رفتن تیم ها به تعطیلات نیم فصل دست کم چهار هفته خواهد بود. در صورتی که تیم ها با این پیشنهاد موافقت نکنند در زمستان و بعد از پایان بازی های هفته پانزدهم به تعطیلات نیم فصل خواهند رفت اما یک بار دیگر هم به بهانه بازیهای تیم ملی در فروردین ماه لیگ برتر تعطیل خواهد شد و این دو تعطیلی می تواند به آماده سازی تیم ها ضربه بزند و برخی تیم ها را از فرم ایده آلی که دارند، خارج کند. 

 

جالب اینکه در برخی از کشورهای صاحب سبک در فوتبال هم این موضوع متداول است. تیم ها بعد از برگزاری چند هفته از دور برگشت بازی ها به تعطیلات زمستانی می روند. نمونه اش در آلمان که معمولا دو هفته از دور برگشت بازی های بوندس لیگا انجام می شود و بعد تعطیلات نیم فصل تیم ها آغاز خواهد شد. 

 

سازمان لیگ بعد از واکنش تیم ها به این پیشنهاد در مورد تعطیلات نیم فصل تصمیم گیری خواهد کرد. تیم ملی در اولین بازی پیش رو 5 فروردین در استادیوم آزادی تهران میزبان هنگ کنگ خواهد بود. تیم ملی پیش از این بازی اردوی دو هفته ای را در تهران برگزار می کند.

دیدگاه‌ها