کد خبر : 1728424 | 10 دی 1399 ساعت 11:46 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

۱۳ بازی، ۱۱ برد و دو تساوی,فولاد  ترسناک در آره‌نا

خاطرات شمال ؛ چرا فولاد-نساجی اینقدر حساس است؟

تیم فولاد خوزستان در دیداری سخت و حساس باید از ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه میزبان نساجی مازندران باشد.

خاطرات شمال ؛ چرا فولاد-نساجی اینقدر حساس است؟

به گزارش ورزش سه، تیم فولادخوزستان امروز و در دیدار معوقه خود در ورزشگاه خانگی خود به مصاف نساجی مازندران خواهند رفت. در دیدار رفت فصل قبل دو تیم، فولاد موفق شد با تک گل احمد عبدالله زاده روی کرنر محمد آبشک به پیروزی برسد، دو بازیکنی که از نساجی به همراه جواد نکونام به فولاد آمدند و توانستند زمینه ساز سه امتیاز بازی شوند. دیدار قبلی این دو تیم  هم جنجالی و پرحاشیه به پایان رسید، فولاد که با دو گل از حریف پیش بود اما طی تصمیم داور مسابقه خود را ده نفره دید و سپس یک پنالتی مشکوک و البته اشتباه بازیکنان فولاد در خط دفاعی، باعث شد نساجی بتواند با یک کام‌بک به یاد ماندنی بازی را سه بر دو پیروز شود.


گفتنی است جواد نکونام(سرمربی)، حمیدرضا رجبی، مهدی هاشمی نسب(مربی)، یوسو(بدنساز)، سید محمد منتظری( آنالیزور) سابقا روی نیمکت نساجی حاضر بوده و احمد عبدالله زاده، محمد میری، محمد آبشک و محمد قاسمی‌نژاد (بازیکن) در نساجی سابقه بازی داشته‌اند و قطعا انگیزه زیادی برای موفقیت برابر تیم سابق خود خواهند داشت، تیمی که خاطرات خوب از آن به یادگار دارند. سعید آذری مدیرعامل و امیرحسین قاضی‌نور معاون اجرایی باشگاه فولاد نیز سمت‌های این چنینی در باشگاه نساجی داشته‌اند.

 

فولاد خوزستان در سیزده بازی قبل در ورزشگاه خانگی خود یازده برد و دو تساوی بده دست آورده، آن‌ها قطعا امیدوار هستند تا این روند امتیازگیری را همچنان ادامه دهند چرا که یکی از اصلی‌ترین عامل موفقیت‌شان خواهد بود. شاگردان نکونام پس از دیدار امروز  باید روز دوشنبه هفته آتی به مصاف تیم مس رفسنجان بروند.

دیدگاه‌ها