کد خبر : 1728425 | 10 دی 1399 ساعت 11:48 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

امیدواری لیورپولی‌ها به بازگشت سریع فن‌دایک(عکس)

انتشار فیلمی از ویرژیل فن دایک که او را در حال تمرین با دوچرخه ثابت نشان می دهد هواداران لیورپول را به بازگشت سریعتر او امیدوار کرد.

امیدواری لیورپولی‌ها به بازگشت سریع فن‌دایک(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ویرژیل فن‌دایک با انتشار یک ویدیو که او را در حال تمرین با یک دوچرخه ثابت نشان می دهد به هواداران لیورپول امیدواری داد که می توانند شاهد بازگشت سریعتر او به میادین باشند.

 

1558085

تصاویر جدید از تمرینات فن دایک

 

فن دایک در دیدار مقابل اورتون در دربی مرسی ساید به دلیل خطایی که جردن پیکفورد دروازه بان اورتون روی او انجام داد با مصدومیت شدید از ناحیه رباط صلیبی مواجه شد و گفته می شود ممکن است تا پایان فصل نتواند برای لیورپول بازی کند. اما او در هفته های اخیر روند بهبود خود را سرعت بخشید و هواداران را نسبت به بازگشت زودهنگام خود امیدوارتر کرده است.

 

فن دایک چند روز پیش از کریسمس هم با انتشار تصاویری از خود که او را در حال کار با وزنه نشان می داد بار دیگر در معرض توجه قرار گرفته بود.

 

1558083

تصاویر ده روز پیش از تمرینات فن دایک

 

مدافع هلندی لیورپول حالا با انتشار فیلمی از خود در حساب اینستاگرامش نشان داد که برای سرعت بخشیدن به روند بهبودش مشغول تمرین با دوچرخه ثابت است.

 

1558086

 

فن دایک در این تصاویر در مجموعه تمرینی مدرن و جدید لیورپول در کرکبی مشغول تمرین است. مجموعه ای که اخیرا افتتاح شد و ساخت و تجهیز آن برای مرسی سایدی‌ها نزدیک به 50 میلیون پوند هزینه داشت.

 

 

دیدگاه‌ها