کد خبر : 1728434 | 10 دی 1399 ساعت 12:06 | 18.1K بازدید | 1 دیدگاه

اندوه شدید رختکن سایپا بعد از تساوی(عکس)

شاگردان ابراهیم صادقی روز گذشته در واپسین ثانیه‌ها برد را با نتیجه تساوی عوض کردند تا رکورد ویژه‌ای را از خود در لیگ بیستم به ثبت برسانند.

به گزارش "ورزش سه" عزم خودروسازان برای شکست رکوردهای تساوی در لیگ برتر انگاری جزم شده و آن‌ها هر هفته یک تساوی روی آمار خود از اضافه می‌کنند و فقط در دو تقابل از 9 بازی این فصل خود توانسته‌اند این روند تساوی‌های پی در پی را نداشته باشند؛ یک بازی را در مقابل نساجی با برد از میدان خارج شدند و دیگری هم مقابل فولاد با باخت سنگین سه گله تمام شد اما دیگرهای بازی‌های این فصل نتیجه‌ای جز تساوی برای سایپا نداشته است.

 

البته آن‌ها این فرصت را داشتند تا دیروز در آغاز هفته نهم دومین برد خود را مقابل یکی از مدعیان لیگ بیستم یعنی صنعت نفت آبادان در خانه جشن بگیرند اما بدشانسی به شاگردان صادقی امان نداد؛ چرا که آن‌ها روی گلزنی رضا جعفری، مهاجم سرعتی خود با یک گل از حریف پیش بودند اما در لحظات پایانی با گلزنی اهل شاخه همه معادلات برهم خورد و بازی تساوی شد تا هفتمین تساوی فصل سایپا ثبت شود و از سوی دیگر صنعت نفت موقتا مسافر صدر جدول شود.

پس از پایان بازی ابراهیم صادقی که از عملکرد شاگردانش راضی به نظر می‌رسید، در رختکن به سراغ آن‌ها رفت و به بازیکنانش به واسطه نمایش خوب‌شان مقابل شاگردان پورموسوی خسته نباشید گفت.

 

1558100

دیدگاه‌ها