کد خبر : 1728453 | 10 دی 1399 ساعت 13:29 | 8.1K بازدید | 1 دیدگاه

لقب «لئون استویچکف» را خیلی دوست داشتم

استپانیان: سپاهان با ساکت و محرم موفق می شود

بازیکن ارمنستانی سابق تیم سپاهان گفت: تصمیمی که ساکت گرفته و به محرم نویدکیا اعتماد کرده، خوشحال کننده است.

استپانیان: سپاهان با ساکت و محرم موفق می شود

به گزارش "ورزش سه"، لئون استپانیان، بازیکن ارمنستانی سابق تیم های سپاهان و ذوب آهن با تبریک سال نوی میلادی درباره محبوبیت بالای خود در اصفهان گفت: من به عنوان یک فوتبالیست کوچک به اصفهان آمدم و این فرصت برایم به وجود آمد که سال ها در خدمت تیم سپاهان و مردم خوب اصفهان باشم. همیشه گفتم و الان هم تکرار می کنم که در زندگی هر چیزی که دارم، از شهر اصفهان دارم.


وی درباره وضعیت سپاهان افزود: اول فصل گفتم که مطمئنم سپاهان با آمدن آقای ساکت به روزهای اوج خودش برمی گردد. این تصمیمی که ساکت گرفته و به محرم نویدکیا اعتماد کرده، خوشحال کننده است. برای محرم آرزوی موفقیت دارم. همچنین مرزبان را خیلی خوب می شناسم چون چند سال در کنار او به عنوان دستیار در تیم های مختلف کار کردم. او مربی بزرگی است و قبلا در سپاهان هم کار کرده.


استپانیان همچنین گفت: آرزو دارم که ذوب آهن هم از این بحران بیرون بیاید. مطمئنم که جایگاه اصلی ذوب آهن این نیست و آن ها این پتانسیل را دارند که پیشرفت کنند و بهتر نتیجه بگیرند.


بازیکن سابق سپاهان درباره اینکه با لقب «لئون استویچگف» هواداران او را تشویق می کردند، عنوان کرد: دلم برای آن روزها تنگ شده است. به خاطر شوت هایی که من می زدم، به من لقب  استویچکف دادند. چند گل که از راه دور زدم، گفتند که تو شبیه استویچکف هستی. به هر حال خوشحال می شدم که با بازیکن بزرگی همچون استویچکف مقایسه می شدم.

دیدگاه‌ها