کد خبر : 1728475 | 10 دی 1399 ساعت 15:50 | 38.4K بازدید | 1 دیدگاه

ادعای دیاریو اسپورت

2 پیشنهاد بزرگ برای ستاره مغضوب رونالد کومان

ریکی پویج که با رونالد کومان سرمربی بارسا مشکلات اساسی دارد، شاید در انتقالات زمستانی به صورت قرضی راهی تیمی دیگر شود.

2 پیشنهاد بزرگ برای ستاره مغضوب رونالد کومان

به گزارش ورزش سه"، 4 ماه پیش رونالد کومان به ریکی پویج ستاره 20 ساله جوان بارسا اطلاع داد که در فاصله دو هفته تا پایان نقل و انتقالات تابستانی، به دنبال تیمی دیگر برای خود باشد.

دلیل خط خوردن نام پویج برای بازی مقابل الچه در جام خوان گامپر نیز همین بود و بازیکنی که در بارسا به او امید زیادی بسته بودند، متوجه شد که باید به دنبال مقصدی دیگر باشد.

 

 

1553107

 

 

پویج تنها تا ژوئن 2021 با بارسا قرارداد دارد و البته بند تمدید 2 ساله نیز در قرارداد او گنجانده شده ولی سرمربی هلندی به طور واضح به وی گفت که روی او حساب نمی کند.

 

 

1553108

 

 

این اتفاق باعث شد در فضای مجازی هواداران خواستار برکناری سرمربی جدید خود شوند و هشتگ #koemanOut به ترند توئیتر تبدیل شود. در حالی که کومان تنها دو بار روی نیمکت آبی اناری ها نشسته بود.

 

سه هفته پیش ال پائیس فاش ساخت که پس از لو رفتن جز به جز گفت و گوی او با ریکی پویج در رسانه ها، او به شدت علیه پویج عصبانی شده و در رختکن کمپ تمرینی بارسا به شدت به او تاخت.

کومان ضمن تحقیر ستاره جوان بارسا در مقابل بازیکنان او را جاسوس تیم خطاب کرده و او را برای لو دادن سریع این خبر مورد شماتت قرار داد. سرمربی هلندی در یکی دو نشست خبری دیگر نیز تلاش و عملکرد ریکی پویج در تمرینات را به شکل غیرمستقیم زیر سوال برد.

 

 

1512992

 

 

طبق ادعای اسپورت، ستاره جوان بارسا اکنون دو پیشنهاد خوب از میلان و آرسنال دریافت کرده است. هر دو باشگاه در نقل و انتقالات ژانویه(از دو روز دیگر شروع می شود) او را قرضی تا پایان فصل می خواهند.

در میلان او می تواند با براهیم دیاز و سامی کاستیه خو، اسپانیایی های روسونری هم تیمی شود و در آرسنال نیز میکل آرتتا سرمربی کاتالان شیفته بازی اوست.

پویج اگر با جدایی موافقت کند، به صورت قرضی و بدون بند خرید دائمی بارسا را ترک خواهد کرد و باید دید در نهایت انتخاب او ماندن تا پایان فصل است یا انتخاب یکی از دو تیم میلان و آرسنال.

 

دیدگاه‌ها