کد خبر : 1728478 | 10 دی 1399 ساعت 15:42 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

قایدی؛ شماره 10 در 10/10 گل می زند؟

مهدی قایدی در لیگ بیستم طلسم شده است و تاکنون موفق نشده برای استقلال گلزنی کند.

قایدی؛ شماره 10 در 10/10 گل می زند؟

به گزارش "ورزش سه"، استقلال و گل گهر برگزار کننده یک دیدار حساس در سیرجان خواهند بود. این بازی برای افراد زیادی سرشار از انگیزه خواهد بود. در یک سوی میدان استقلالی های سابق گل گهر ایستاده اند و در سمت مقابل آبی پوشانی که قصد دارند خودشان را ثابت کنند.


در گل گهر، از امیر قلعه نویی گرفته تا بهنام برزای، گادوین منشا، محسن کریمی و میلاد زکی پور در برابر تیم سابقشان کوهی از انگیزه هستند و در سمت مقابل محمود فکری و کادرفنی این تیم برای اثبات شایستگی های خود، سعی در شکست دادن پرافتخارترین مربی استقلال دارند ولی در این بین انگیزه های مهدی قایدی برای شکستن طلسم گلزنی هایش جالب توجه است.


مهدی قایدی آخرین بار در دوم مهر ماه و بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برای استقلال موفق به گلزنی شد و از آن روز به بعد نتوانسته است برای آبی پوشان گلزنی کند.


شماره 10 استقلال که سال قبل وعده داد 10 بار دروازه حریفان این تیم را باز کند، به وعده اش عمل کرد و حالا اون امیدوار است در تاریخی که حسابی رند است، طلسم گل نزدن هایش را بشکند.


او نشان داد که در فصل قبل عدد 10 برازنده اوست و به نوعی این عدد برایش خوش یمن بود و حالا او در دهمین روز از دهمین ماه سال، قصد دارد به روند 8 بازی گل نزدنش پایان دهد.


قطعا گلزنی قایدی جوان می تواند موتور او و تیم استقلال را روشن کند و چه دیداری بهتر از بازی با گل گهر و رساندن استقلال به صدر جدول. باید دید قایدی تا چه اندازه در باز کردن دروازه علیرضا حقیقی موفق خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها