کد خبر : 1728543 | 10 دی 1399 ساعت 18:53 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

استفان دی فرای:

میلان قوی است، اما از فکر به اسکودتو نمی ترسیم

استفان دی فرای مدعی شد اینتر از تلاش برای فتح اسکودتو هراسی ندارد.

میلان قوی است، اما از فکر به اسکودتو نمی ترسیم

به گزارش "ورزش سه"، استفان دی فرای در این سه فصل حضور در اینتر عملکرد درحشانی داشته و هواداران لقب والتر ساموئل یعنی دیوار را به او نیز داده اند. مدافع هلندی مدعی شد میلان تیمی قدرتمند و متحد است، اما اینتر بعد از حذف از لیگ قهرمانان اروپا برای کسب موفقیت در رقابت های داخلی تلاش خواهد کرد.

 

استفان دی فرای گفت: "من لقب دیوار را دوست دارم و در هلند لقبی نداشتم. من آنقدر خوش شانس بوده م که در برخی از مراسم ها چند بار با والتر ساموئل صحبت کرده ام و او انسانی خوب و یک مدافع بسیار قوی است.

 

1558261

 

حذف اینتر از لیگ قهرمانان؟ ما در این رقابت ها به اندازه کافی خوب عمل نکردیم. ما دوست داشتیم به کارمان در اروپا ادامه دهیم، اما اکنون سعی خواهیم کرد در کوپا ایتالیا و لیگ موفق عمل کنیم. از نظر من استفاده از همه کلمات مجاز است، حتی اسکودتو. اما همانطور که نگاه به گذشته بسیار بی فایده است، نگاه به جلو نیز فایده ای ندارد.

 

میلان تیم خوبی داشته و بازیکنان قدرتمند زیادی دارند. آنها بسیار متحد به نظر می رسند. من استفانو پیولی را خیلی خوب می شناسم و دو سال در لاتزیو با او کار کردم. او انسانی بسیار خوب و البته سرمربی بزرگی است.

 

کار کردن با آنتونیو کونته؟ او ذاتا یک برنده است. کونته بلندپروازی های خود را به تیم انتقال داده و سعی می کند از تمام پتانسیلی که درون ما وجود دارد استفاده کند. کونته به من می گوید من خیلی خوب هستم، اما باید گاهی سخت گیرتر باشم. به لطف کونته پیشرفت کرده ام و ما نکات منفی را فراموش می کنیم، ما متحد بوده، روی هدف مان متمرکز شده ایم و آنچه راجع به ما گفته شده را فراموش می کنیم."

دیدگاه‌ها