کد خبر : 1728546 | 10 دی 1399 ساعت 18:51 | 69K بازدید | 1 دیدگاه

عصبانیت منشا از پنالتی زنده‌روح(عکس)

منشا و زنده روح برای زدن ضربه پنالتی به سمت دروازه استقلال، با یکدیگر به جر و بحث پرداختند.

عصبانیت منشا از پنالتی زنده‌روح(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در دقیقه 77 بازی استقلال و گل گهر حرکت خوب محسن کریمی، باعث شد این بازیکن یک موقعیت خوب بدست بیاورد.


او پس از ورود به محوطه جریمه استقلال، با خطای دانشگر به روی زمین افتاد و محمدرضا اکبریان نیز در سوت خود دمید و یک ضربه پنالتی به سود گل گهری ها اعلام کرد.


در این لحظه، احمدرضا زنده روح و گادوین منشا برای برداشتن توپ اقدام کردند و هر دو بازیکن تمایل داشتند تا این ضربه پنالتی را به سمت دروازه رشید مظاهری بزنند و جر و بحثی کوتاه میان این دو بازیکن به وجود آمد.


با این حال در نهایت این زنده روح بود که ضربه پنالتی را به سمت دروازه مظاهری زد و آن را وارد دروازه استقلال کرد. زنده روح که در فصل گذشته آمار بسیار خوبی را از خود به ثبت رساند، گلزن ترین بازیکن لیگ از روی نقطه پنالتی بود.


علاوه بر این، او آمار بیشترین گل زده را در میان هافبک های لیگ برتر داشت ولی از آن سو نیز منشا علاقه داشت با وارد کردن این توپ به درون دروازه استقلال، فاصله اش با شهباززاده در جدول گلزنان لیگ بیشتر کند و تعداد گل هایش را به 10 برساند.

 

منشا که با نظر کادر فنی گل‌گهر اجازه زدن ضربه پنالتی را به دست نیاورد، در این فصل یک پنالتی خراب کرده بود و شاید به همین دلیل قلعه‌نویی نمی‌خواست در این بازی حساس مقابل استقلال ریسک کند و بخاطر چنین اتفاقی، زنده‌روح که پنالتی‌هایش را طی دو فصل اخیر گل کرده، پشت توپ فرستاد.

 

 

دیدگاه‌ها