کد خبر : 1728562 | 10 دی 1399 ساعت 19:35 | 21.6K بازدید | 0 دیدگاه

چمنیان: تعویض دژاگه و شجاعی ارتباطی بهم نداشت

مربی تراکتور به انتقاد از نحوه بازی تیم شهرخودرو پرداخت.

چمنیان: تعویض دژاگه و شجاعی ارتباطی بهم نداشت

به گزارش ورزش سه؛ تیم تراکتور علی رغم ایجاد موقعیت های بسیار روی دروازه شهرخودرو موفق به کسب برد در بازی خانگی امروز نشد. عباس چمنیان، مربی تیم تراکتور در نشست خبری پس از پایان بازی با انتقاد از نحوه بازی تیم حریف، صحبت های خود را آغاز کرد:

 

شهرخودرو از دقیقه اول به بازی تاخیر روی آورد

 

قبل از صحبت در مورد بازی می خواهم در مورد موضوعی صحبت کنم که برای ارتقای کیفیت لیگ برتر ضرور است و حتما باید مورد توجه قرار بگیرد. همه می دانیم که روح فوتبال زیباست و تیم هایی که به دنبال ارائه بازی زیبا هستند انتظارشان از برگزار کنندگان مسابقات این است که بتوانند به این کار کمک کنند. کادر فنی وظیفه اش این است که تیم را هدایت کند و مدیریت و هدایت مسابقه بر عهده داور است این که یک تیم با روی آوردن به بازی تاخیری و ساکن به روح فوتبال ضربه بزنند انتظار از داوران و برگزار کنندگان این است که چنین اجازه ای ندهند. تیم تراکتور در بازی های اخیر نشان داده که به دنبال ارائه بازی زیبا، باکیفیت، تماشاگرپسند و به طبع آن کسب نتیجه است. امروز ما شاهد بودیم که از دقیقه اول بازی، تیم شهرخودرو در نقاط مختلف زمین به بازی تاخیری روی آورد. طبیعتا کنترل این موضوع وظیفه داور است که اجازه چنین فضایی را ندهد. اگر هر دو تیم به دنبال ارائه بازی جوانمردانه و کسب امتیاز باشد، حیطه کادرفنی و داور مشخص است اما در بخش عمده ای از بازی امروز به گونه ای پیش رفت که روی روند بازی مالکانه تیم تراکتور تاثیرگذار بود. امیدوارم کمیته داوران با در نظر گرفتن این موضوع و تذکرات لازم به این موضوع کمک کند.

 

سردی هوا روی کیفیت بازی تاثیر داشت

 

در مورد بازی هم باید بگویم که در این هوای سرد شاهد بازی خوبی بودیم. ما از سازمان لیگ درخواست داشتیم که زمان بازی را به سه یا سه و نیم تغییر دهند اما متاسفانه موافقت نشد که طبیعتا روی کیفیت بازی تاثیر داشت. همه دیدند که قسمت اعظم بازی در اختیار تیم تراکتور بود و ما برای این کار آمده شده بودیم. شاید از به خصوص در نیمه اول از موقعیت هایمان استفاده می کردیم شرایط تغییر می کرد. شهرخودرو اگر از لاک دفاعی اش بیرون می آمد و شرایط بازی متعادل می شد بازی خیلی زیباتر می شد و ما هم می توانستیم به هدفی که داشتیم برسیم.

 

برای کسب مساوی باید به شهرخودرو تبریک گفت

 

برای کسب یک امتیاز بیشتر باید به تیم شهرخودرو تبریک گفت که با نوع بازی اش موفق به کسب این نتیجه شد. ما همچنان به روند کارمان و بازی هایی که در پیش داریم امیدوار هستیم.

 

تعویض شجاعی ربطی به تعویض دژاگه نداشت

 

تعویض آقای شجاعی ربطی به تعویض آقای دژاگه نداشت و با توجه به روند بازی احساس کردیم که حضور مسعود به ایجاد موقعیت در برای رسیدن به گل کمک کند.

دیدگاه‌ها