کد خبر : 1728565 | 10 دی 1399 ساعت 19:53 | 19.3K بازدید | 0 دیدگاه

بهترین مربی و بازیکن سال ۲۰۲۰ سری آ از نگاه اینزاگی

پیپو اینزاگی، سرمربی بنونتو بهترین سرمربی و بازیکن سال فوتبال ایتالیا را انتخاب کرد.

بهترین مربی و بازیکن سال ۲۰۲۰ سری آ از نگاه اینزاگی

به گزارش "ورزش سه"، بعد از حضور استفانو پیولی روی نیمکت میلان، این تیم با پیشرفت قابل ملاحظه ای روبرو شده و آن ها در حال حاضر صدر جدول رقابت های سری آ را بالاتر از تیم‌های پر مهره ای نظیر اینتر و یوونتوس به خود اختصاص داده‌اند. همچنین طی یکی دو فصل گذشته لاتزیو یکی از بهترین تیم‌های سری آ بوده است؛ تا جایی که آنها فصل پیش سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا را نیز کسب کردند.

 

در همین ارتباط پیپو اینزاگی، سرمربی بنونتو بهترین همکاران خود در سال 2020 را انتخاب کرده و می‌گوید: " من فکر می‌کنم استفانو پیولی و سیمونه اینزاگی بهترین بوده اند. میلان با وجود این که در حال حاضر بازیکنان زیادی را در اختیار ندارد همچنان به پیروزی‌های خود ادامه می‌دهد؛ این بدان معناست که آنها به خودباوری رسیده اند. بازی با آنها نمی تواند برای من عادی باشد. 90 دقیقه مقابل یکدیگر قرار خواهیم گرفت اما عشق من نسبت به آنها تا ابد ادامه خواهد داشت."

 

 

1555997

 

 

بهترین بازیکن سال 2020 سری آ: " من فکر می کنم چیرو ایموبیله بهترین بازیکن بود. از طرفی زلاتان ابراهیموویچ نیز مثال فوق العاده ای برای قدرت و ذهنیت مناسب محسوب می شود. او به خوبی نشان می‌دهد که کار ها چگونه باید پیش بروند. برای او بسیار خوشحال هستم؛ ما یکدیگر را می شناسیم و مطمئن بودم که او موفق خواهد شد."

 

 

1515390

دیدگاه‌ها