کد خبر : 1728611 | 10 دی 1399 ساعت 23:56 | 69.4K بازدید | 1 دیدگاه

فوتبال بدون هوادار مثل سیرک بدون دلقک است

رونالدو: امیدوارم سال های زیادی بازی کنم اما...

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی یوونتوس می‌گوید هرگز دوست ندارد در ورزشگاه بدون تماشاگر بازی کند.

رونالدو: امیدوارم سال های زیادی بازی کنم اما...

به گزارش "ورزش سه"، فوق ستاره پرتغالی با وجود بالا رفتن سن هیچ نشانه‌ای از افت در خود نشان نداده است. او فصل گذشته با به ثمر رساندن 31 یکی از بهترین بازیکنان بیانکونری بود. همچنین در این فصل نیز نمایش های درخشانی در ترکیب یوونتوس ارائه داده و امید اول این تیم برای درخشش و کسب جام هاست.

 

کریستیانو رونالدو در جام جهانی 2022 قطر 37 ساله خواهد بود اما می‌گوید که قصد دارد در این مسابقات حاضر شود و بهترین عملکرد خود را ارائه دهد. کریستیانو رونالدو در این باره گفت: " سن اهمیتی ندارد. مهم ترین چیز ذهنیت است. مسئله خوب بودن کریستیانو رونالدو نیست. شما نمی دانید فردا چه اتفاقی می افتد. من در حال حاضر زندگی می کنم، در لحظه.

 

 

1555424

 

 

در حال حاضر لحظات خوبی را سپری می‌کنم. من احساس خوشحالی می کنم و در لحظه خوبی از زندگی ام هستم. امیدوارم سالهای زیادی بازی کنم اما شما هرگز نمی دانید در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد."

 

عدم حضور هواداران در استادیوم ها: " من دوست ندارم بدون حضور هواداران در استادیوم ها بازی کنم. این مانند سیرکی است که در آن دلقکی وجود ندارد. همه گیری ویروس کرونا ما را دیوانه کرده است و امیدواریم هر چه زودتر استادیوم ها باز شوند. ما باید با آن زندگی کنیم، باید تلاش کنیم یک زندگی عادی داشته باشیم اما البته باید به قوانین احترام بگذاریم. در مورد بازی بدون هواداران من واقعاً این را دوست ندارم."

 

 

1557493

دیدگاه‌ها