کد خبر : 1728629 | 11 دی 1399 ساعت 09:40 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

کورتوا: داور انرژی ما را گرفت، از بس اعتراض کردیم

تیبو کورتوا بعد از توقف رئال مقابل الچه از داور بازی به شدت انتقاد کرد و گفت عملکرد داور انرژی بازیکنان رئال مادرید را گرفته است.

کورتوا: داور انرژی ما را گرفت، از بس اعتراض کردیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیشب در آخرین بازی خود در سال 2020 میلادی به خانه الچه رفت و در مقابل این تیم با تساوی 1-1 متوقف شد. این بازی داوری جنجالی‌ای داشت و رئالی‌ها از عملکرد داور و به خصوص به پنالتی اعلام شده به سود الچه که به تک گل این تیم منجر شد به شدت انتقاد داشتند.

 

1558352

 

تیبو کورتوا دروازه بان رئال از جمله رئالی‌هایی بود که در پایان بازی صریح‌ترین انتقادات را از داوری این بازی داشتند.

 

کورتوا در این باره گفت:" اگر داور گرفتن بازیکن یک تیم در محوطه جریمه را سوت می زند و پنالتی می گیرد در آن طرف میدان هم باید صحنه مشابه را پنالتی بگیرد". اشاره کورتوا به صحنه ای بود که کریم بنزما در محوطه جریمه الچه سرنگون شد و رئالی ها معتقد بودند داور باید این صحنه را مشابه صحنه ای که برای الچه پنالتی گرفته بود به عنوان پنالتی اعلام کند. اتفاقی که نیفتاد تا انتقاد رئالی ها از داوری به اوج برسد.

 

1558354

 

سنگربان رئال در ادامه گفت:" ما از این بازی خیلی عصبانی هستیم چون دو امتیاز را از ما گرفتند. داور در این بازی از ما خیلی انرژی گرفت و باعث شده بود ما به جای اینکه به فکر بازی باشیم دائم در حال اعتراض کردن باشیم".

 

 

دیدگاه‌ها