کد خبر : 1728632 | 11 دی 1399 ساعت 09:52 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

یک ثانیه هم برای خوشحالی هواداران کم نمی‌گذاریم

خالقی‌فر: مقابل سایپا بدشانس بودیم

بازیکن نفت آبادان مدعی است که بدشانسی مانع از کسب نتیجه تیمش در این هفته شده است.

 خالقی‌فر: مقابل سایپا بدشانس بودیم

به گزارش “ورزش سه”، نفت آبادان در جدال خارج از خانه مقابل سایپا به تساوی رضایت داد تا همچنان در جمع مدعیان کار را دنبال کند. رضا خالقی فر در خصوص این بازی می‌گوید: بازی به نظرم از کیفیت خوبی برخوردار بود و خوشبختانه تلاش ما تا ثانیه پایانی نتیجه داد و یک امتیاز را گرفتیم، هر چند اگر بدشانس نبودیم می‌توانستیم به گل برتری هم برسیم. با این حال از اینکه باخت در این بازی تجربه نکردیم رضایت داریم و امیدوارم در دیدارهای آتی به نتایج بهتری برسیم.

 

وی ادامه داد: آقای پورموسوی و کادر ایشان واقعا تیم فوق العاده‌ای را کنار هم جمع کرده‌اند و همین مساله عاملی شده تا کاملا به آینده تیم امیدوار باشم. من پیش از این نیز تجربه حضور در نفت آبادان را دارم اما اکنون یک حس خوب دارم و واقعا از اینکه می‌بینم هواداران خوشحال هستند، به خودمان می‌بالیم و این اتفاق را باید تا پایان فصل حفظ کنیم. با کادری با دانش، بازیکنانی خوبی و اعضای تیمی که همه همدل و متحد هستند من به این موضوع کاملا امیدوار هستم که می‌توانیم اتفاقات خوبی را در آینده نیز دنبال کنیم.

 

خالقی فر در ادامه با اشاره به حمایت‌های صورت گرفته برای تداوم موفقیت تیم گفت: ابتدای فصل همه در کنار تیم هستند اما این حمایت و اتحاد باید تا پایان فصل ادامه داشته باشد تا دلگرمی بازیکنان را بهمراه داشته باشد. نفت آبادان طی سالیان اخیر واقعا مظلوم واقع شده و پتانسیل موفقیت را دارد و این نیازمند این است که تمامی مسوولان از مدیریت باشگاه و اعضای تیم حمایت کنند و در راستای اهداف آن برای خوشحالی هواداران پیش بروند. وگرنه ممکن است اتفاقاتی بیفتد که طی سالیان اخیر برای تیم‌هایی که خصوصا با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کردند قابل پیش بینی باشند. حق این هواداران قطعا این نیست و باید برای خوشحالی آنها هر کاری از دست‌مان برمی‌آید بکنیم. من به عنوان بازیکن خودم را مسوول می‌توانم و با بالاترین حد توان برای این مهم تلاش می‌کنم و این حس را در بین کادرفنی و دیگر بازیکنان هم می‌بینم. با این حال امیدوارم مدیران استانی نیز با تماشای شادی هواداران و مردم خوب آبادان حامی نفت باشند.

 


خالقی فر در پایان درباره اینکه آیا قادر خواهند بود این روند صدرنشینی را تا پایان ادامه دهند گفت: هیچ اتفاقی قابل پیش بینی نیست. همانطور که گفتم ما  از کادرفنی فوق العاده‌ای بهره می‌بریم که در راس آن آقای پورموسوی واقعا تمام تمرکز خود را روی موفقیت تیم گذاشته، بازیکنانی که به این پیراهن و هوادارانش عشق دارند و خود را مسوول آن می‌دانند و مدیریت هم به دنبال فراهم ساختن شرایط مناسب برای تیم است. با این حال حمایت و پیشتیبانی از تیم باید ادامه دار باشد. هیچ اتفاقی بعید و دور از ذهن نیست. ما تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا یک ثانیه هم هواداران ما از شادی دور نشوند و هر چه داریم در زمین خواهیم گذاشت، بقیه‌اش با مسوولان که باید دید چقدر خودشان را در قبال این هواداران مسوول می‌دانند.

دیدگاه‌ها