کد خبر : 1728648 | 11 دی 1399 ساعت 13:50 | 134.5K بازدید | 16 دیدگاه

جشن خانوادگی مظاهری ها در تهران

رشید؛ سیو آخرت خیلی چسبید! (عکس)

رشید مظاهری روز بسیار خوبی را در مقابل گل گهر سپری کرد. در دیداری که با وجود آسیب دیدگی، چند سیو درخشان از خودش به ثبت رساند.

رشید؛ سیو آخرت خیلی چسبید! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، قطعا اکنون هواداران استقلال بابت خرید رشید مظاهری از مدیران سابق این تیم تشکر می کنند. بازیکنی که با حضور در استقلال، خیال هواداران این تیم را از حضور دو سنگربان مطمئن در این تیم راحت کرده است.


مظاهری که در دو دیدار ابتدایی لیگ درون دروازه آبی پوشان حضور نداشت، از هفته سوم و بازی با ماشین سازی درون قفس توری استقلال قرار گرفت و اگر سیو فوق العاده او در دقیقه 93 روی ضربه سر مهدی رستمی نبود، شاید آن دیدار به تساوی کشیده می شد.


مظاهری در مصاف با پیکان نیز در درون دروازه استقلال قرار گرفت و موفق به ثبت دومین کلین شیت شد. او در بازی سومش مقابل صنعت نفت قرار گرفت. هر چند دروازه اش توسط محمد طیبی باز شد اما نمی توان از سیو درخشان او در دقایق پایانی مقابل طالب ریکانی گذشت. سیوی که اگر انجام نمی شد، استقلال آن بازی را واگذار می کرد.

 

 

1554731

 


اوج درخشش مظاهری در برابر شهرخودرو بود. جایی که مشهدی ها پس از دریافت گل، خیلی زود می توانستند گل تساوی را وارد دروازه استقلال کنند ولی او در مصافی تک به تک، احمد الجبوری را مغلوب هنرنمایی خودش کرد. مظاهری در آن بازی و در دقیقه 50 یکبار دیگر الجبوری را در مصافی تک به تک ناکام گذاشت تا محمود فکری آن پیروزی را نیز مدیون هنر دروازه بان تیمش باشد.


مظاهری در بازی با ذوب آهن نیز موفق به ثبت کلین شیت شد. او دروازه تیمش را بسته نگه داشت و در 5 دیدار موفق به ثبت 4 کلین شیت شد. آماری که در اولین فصل حضور او در استقلال به دست آمده بود.
اما پیروزی برابر گل گهر قطعا نقطه عطف عملکرد مظاهری در این فصل بود. او ابتدا در دقیقه 36 با یک واکنش دیدنی، شوت محکم 36 را راهی کرنر کرد. او در دقیقه 60 یک دبل سیو استثنایی داشت. او ابتدا ضربه سید علیرضا ابراهیمی را مهار کرد و در برگشت ضربه روی پا و محکم علی اصغر عاشوری که با پای چپ زد را مظاهری به شکلی زیبا دفع کرد و مانع از گلزنی حریف شد.


در ثانیه های پایانی این بازی، درخشش خیره کننده مظاهری کامل شد. در دقیقه 95 این دیدار، میلاد زکی پور یک توپ را به روی دروازه استقلال ارسال کرد که در این لحظه، مرادمند و دانشگر دو بازیکن استقلال برای زدن توپ به هوا برخاستند ولی برخورد این دو نفر باعث شد ضربه سر مرادمند با خوبی دفع نشود و توپ جلوی پای منشا قرار گرفت.

 

 

1558424

 


مهاجم نیجریه ای گل گهر که فرصت فوق العاده ای برای باز کردن دروازه استقلال داشت، نتوانست رشید مظاهری را مغلوب کند و دروازه بان استقلال به زیبایی و با یک واکنش به موقع مانع از به ثمر رسیدن گل تساوی سیرجانی ها شد تا تیم محمود فکری 3 امتیاز حساس را از سیرجان به تهران بیاورد و به صدر جدول رده بندی صعود کند.


مظاهری در این دیدار 5 سیو نجات بخش داد و 9 بار نیز با موفقیت از دروازه اش خارج شد. 4 بار بازیکنان گل گهر از درون محوطه جریمه استقلال اقدام به شوت زنی کردند که مظاهری موفق به مهار آنها شد. او در این بازی نمره 7.5 دریافت کرد که نمره بسیار خوبی برای سنگربان آبی پوشان است.

 

 

1558388

 


نکته جالب توجه نیز، واکنش های فرزند رشید مظاهری به درخشش پدرش است. او که ظاهرا رابطه صمیمانه و نزدیکی با پدرش دارد، چندباری است که پس از درخشش مظاهری پدر در ترکیب استقلال، برای او استوری های حمایتی منتشر کرده و از عملکرد او تشکر می کند.


کیان مظاهری فرزند سنگربان استقلال روز گذشته و پس از درخشش رشید درون دروازه این تیم، با انتشار یک استوری نوشت: «رشید، امروز سیو آخریت خیلی چسبید». فرزند مظاهری پس از بازی با ماشین سازی نیز با نوشتن اسم کوچک پدرش، از درخشش او در دروازه استقلال تشکر کرده بود.

 

 

1558423

دیدگاه‌ها