کد خبر : 1728649 | 11 دی 1399 ساعت 11:14 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

ملاک حضور در انتخابات فقط اساسنامه است

بهاروند: بازهم می گویم که بازنشسته نیستم

با آغاز شمارش معکوس برای ثبت نام نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال هنوز ماجرای حضور بازنشسته ها در این انتخابات یکی از بحث های اصلی است.

 بهاروند: بازهم می گویم که بازنشسته نیستم

به گزارش"ورزش سه" در فاصله دو ماه مانده به انتخابات فدراسیون فوتبال ماجرای حضور یا عدم حضور بازنشسته ها در این انتخابات یکی از چالش های بزرگ است. در حالی مجلس شورای اسلامی اصرار به قانون منع به کارگیری بازنشسته ها دارد در این سو به اساسنامه فدراسیون فوتبال و عدم شرط سن و بازنشستگی استناد می کنند.


حیدربهاروند سرپرست فعلی فدراسیون فوتبال در این رابطه گفت:" ما طبق تبصره 2 ماده واحده قانون بازنشستگی در فدراسیون فوتبال به فعالیت خود ادامه دادیم.در اساسنامه فدراسیون و در ماده 34 به صراحت آمده که هیات رییسه در سال 9 جلسه تشکیل می دهد.ضمن اینکه در تبصره 2 موردنظر آمده که افراد با دریافت یک سوم حقوق می توانند در ماه 60 ساعت در دستگاههای دولتی فعالیت کنند."


او افزود:" متاسفانه برخی اطلاعی از قوانین ندارند و شایسته نیست افکار عمومی را بیش از این منحرف کنند و به چالش بکشند. درباره سازمان لیگ هم واضح است که این نهاد یک مجموعه خصوصی است و قانون بازنشستگی لاجرم شامل آن نمی شود.در این باره رای دادگاه درباره خصوصی بودن سازمان لیگ موجود است.بنابراین ادامه به فعالیت در فدراسیون و سازمان لیگ قانونی بوده و مغایرتی با قانون مجلس ندارد."


بهاروند همچنین گفت:" اعلام کردیم ملاک حضور در انتخابات فقط اساساسنامه است و باز هم این اصل مهم را تاکید می کنم که همه ما تابع قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم.علاوه بر این باز هم می گویم بنده بازنشسته نیستم و برخی دوستان در نهادهای نظارتی هم این موضوع را بررسی کرده اند."

دیدگاه‌ها