کد خبر : 1728662 | 11 دی 1399 ساعت 12:23 | 19.6K بازدید | 0 دیدگاه

از خودخواهی ها دست بردارید

گوهری: تیم شهرتان 200 میلیون ارزش ندارد؟

سنگربان تیم نفت مسجدسلیمان درخصوص محرومیت چهارجلسه‌ای به دلیل شکایت باشگاه سایپا تهران گلایه‌های زیادی را مطرح کرد.

گوهری: تیم شهرتان 200 میلیون ارزش ندارد؟

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایلنا، نفت مسجد سلیمان که طی روزهای اخیر با مشکلات و چالش‌های مدیریتی مواجه شده پیش از بازی با شوک محرومیت سه جلسه ای کاپیتان و گلر اولش مواجه شد؛ احمد گوهری در واکنش به این محرومیت ناگهانی بیان کرد: من از شرایط به وجود آمده خیلی ناراحتم، شما کجای فوتبال حرفه‌ای می بینید یک بازیکن جوان در اوج فوتبال خود و درحالی که به سختی خودش را به سطح اول فوتبال ایران رسانده  بخاطر دویست میلیون  تومان از بازی کردن منع شود؟


گوهری جوان که بازوبند کاپیتانی تیم جنوبی را بربازو دارد و عملکرد نسبتا خوبی را تا اینجای رقابت‌های لیگ برتر ازخودبجای گذاشته مسئولین باشگاه مسجد سلیمان را مقصر اصلی ماجرا می‌داند ؛ چرا که آنها به هنگام عقد قرارداد با وی درفصل گذشته از پرداخت این مبلغ مطلع بوده اند. او گفت: نیم فصل پارسال که به تیم نفت اضافه شدم قرار شد این پول را باشگاه پرداخت کند ولی متاسفانه نه تنها پرداخت نکردند بلکه جواب نامه کمیته انضباطی را هم ندادند!  حتی مهلتی هم جهت پرداخت پول از باشگاه سایپا نگرفتند انگار تیم محلی هستیم؛ یکنفر دراین شهر فوتبال‌دوست به من بگوید چه کسی  باید جوابگوی محرومیت بی خود من باشد؟ آقای مسوول که زمان پیروزی‌ها جلوی دوربین هستی بیا و جواب بده که واقعا تیم شهرت ارزش ۲۰۰ میلیون را نداشت که اهمیتی به آن ندادی؟!


دروازه بان نفت مسجدسلیمان ادامه داد: قرارداد من را آن زمان آقای سلیمانی بست و فکر می‌کنم کل تیم دراین دو فصل فقط ایشان رو میشناسیم و بنده خدا بادست خالی زحمت می‌کشد ولی الان می‌گویند من هیچ سمتی ندارند که از من دفاع کنند؛ همینطور گفتند در جریان این اتفاق نبودند واگرنه حتما از باشگاه سایپا مهلت می‌گرفتند. این مسائل به کنار موقع عقد قرار داد درفصل جدیدبه من قول داده بودند ۳۰٪مبلغ قرار دادم راپیش پرداخت بدهند و با باشگاه سایپا تسویه کنند ولی هیچکدام از این‌ها اتفاق نیفتاد.


سوءمدیریت و دعواهای به نظر سیاسی در مسجدسلیمان حالا باعث شده تا مجتبی حسینی کاپیتان و گلر اصلی تیمش را بخاطر یک سهل انگاری برای سه بازی آینده هم نداشته باشد؛ مسئله‌ای که باتوجه به شرایط جدول این تیم دست به گریبان با مشکلات مدیریتی و مالی را دچار چالش کمبود بازیکن هم می‌کند؛ گوهری بااشاره به مشکلات مالی و عدم دریافت مطالباتشان و همچنین پاداش از باشگاه تاکید کرد: ما امسال علیرغم مشکلات  نتایج خیلی خوبی گرفتیم اما فقط قول دادند حتی یک پاداش هم به ما ندادند. باچه زبانی بگوییم با این شرایط نمیشه تیمداری کرد؟!


او ادامه داد: بازیکن وقتی ببیند مشکلات اقتصادی باشگاه زیاد شده روحیه درست و حسابی برای تمرین و بازی کردن ندارد. من و کل تیم از آقای سلیمانی می‌خواهیم ورود کنند و این مسائل را تا بزرگتر نشده حل وفصل کند؛الان تمام نگرانی من بابت باخت تیمم هست. زمانی که به بازیکان تیم خبر می‌رسد دروازه بانشان بخاطر دویست میلیون که ده ماه هست قرار بوده پرداخت شود و نشده، محروم است انتظار دارید این بازیکن جوان معجزه کند؟ وقتی می‌بیند با کاپیتان تیم چنین کرده اند قطعاروحیه شان برهم می‌‌ریزد. اگر واقعا قرار است این تیم از نام مسجد سلیمان دفاع کند و برای هواداران خوب و‌پر شور مسجد سلیمانی شادی آفرینی کنند باید از خودخواهی و رفتارهای منفعت طلبانه بگذرند تا  دلسوزان واقعی تیم کنارمان باشند.

دیدگاه‌ها