کد خبر : 1728669 | 11 دی 1399 ساعت 12:50 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

فرناندس: قهرمانی تیم مهمتر از جوایز فردی است

برونو فرناندس می گوید رسیدن جایزه اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای به یکی از هم‌تیمی‌هایش در یونایتد برای او لذت‌بخش‌تر خواهد بود تا اهدای این جایزه به خودش.

فرناندس: قهرمانی تیم مهمتر از جوایز فردی است

به گزارش "ورزش سه"، برونو فرناندس ستاره پرتغالی منچستریونایتد که در فصل جاری در این تیم فوق العاده ظاهر شده و حالا به عنوان نامزد اصلی دریافت جایزه اتحادیه فوتبالیستهای حرفه ای PFA به عنوان بهترین بازیکن سال انگلیس شناخته می شود می گوید جوایز تیمی برایش مهمتر از جوایز فردی است و ترجیح می دهد این جایزه به یکی از هم‌تیمی‌هایش در یونایتد تعلق بگیرد.

 

1558410

 

یونایتد امسال با درخشش برونو فرناندس برای اولین بار از سال 2013 یعنی سالی که سر الکس فرگوسن این تیم را ترک کرد دوباره به عنوان مدعی قهرمانی در لیگ برتر مطرح شده است. بخش عمده موفقیت اخیر یونایتد در لیگ برتر وابسته به عملکرد استثنایی برونو فرناندس دانسته می شود. ستاره ای که ژانویه سال گذشته با قراردادی 55 میلیون یورویی از اسپورتینگ لیسبون به یونایتد پیوست.

 

فرناندس در گفتگو با تلویزیون منچستریونایتد گفت:" جام بردن برای ما از هر چیزی مهمتر است. البته شکی نیست که بردن جوایز انفرادی برای هر کسی لذت بخش است و من هیچوقت نمی گویم که دلم نمی خواهد بهترین بازیکن لیگ بشوم یا جایزه بهترین بازیکن فصل PFA را بگیرم. من این جوایز را می خواهم ولی تنها در صورتی می خواهم‌شان که تیم هم بتواند فاتح جام بشود".

 

ستاره پرتغالی یونایتد در ادامه گفت:" اگر کس دیگری به جز خودم یک جایزه انفرادی ببرد من خوشحال خواهم شد چون این نشان می دهد که تیم شرایط خوبی دارد. فوتبال یک ورزش جمعی است و هیچکس در فوتبال نمی تواند فقط به لطف خوب کار کردن خودش جایزه ببرد".

 

 

دیدگاه‌ها