کد خبر : 1728671 | 11 دی 1399 ساعت 12:44 | 14.1K بازدید | 5 دیدگاه

وریا غفوری بهترین بازیکن استقلال و گل گهر

کاپیتان استقلال در بازی با گل گهر روز بسیار خوبی را پشت سر گذاشت و موفق شد یک گل و یک پاس گل به ثبت برساند.

وریا غفوری بهترین بازیکن استقلال و گل گهر

به گزارش “ ورزش سه”،  تیم استقلال در یکی از زیباترین و حساس ترین بازی های لیگ بیستم با نتیجه ۲ بر ۱ از سد میزبان خود گل گهر سیرجان عبور کرد و به صدر جدول رده بندی رسید.


در این بازی زیبا و تماشایی وریا غفوری کاپیتان استقلال علاوه بر گل نخست بازی، یک پاس گل نیز برای مهدی قایدی ارسال کرد که مهاجم بوشهری استقلال نیز قدر این پاس طلایی را دانست و گل دوم آبی پوشان را به ثمر رساند.


غفوری همچنین در نیمه نخست یک ضربه پنالتی را برای تیمش به دست آورد هرچند که خود او پشت این ضربه قرار گرفت ولی آن را به آسمان زد و یک فرصت ایده آل برای افزایش اختلاف دو تیم از دست رفت.

 

 

1558411

 


وریا در این بازی یک پاس کلیدی نیز برای هم تیمی هایش ارسال کرد تا نقش بسیار مهمی در پیروزی بزرگ استقلال در سیرجان داشته باشد. به همین دلیل وریا با کسب نمره ۸ به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد. 


البته هرچند ضربه پنالتی که وریا از دست داد باعث شد تا گل گهر برای بازگشت به بازی امیدوار شود ولی این فرصتی که وریا از دست داد باعث نشد تا او عنوان بهترین این بازیکن میدان را از آن خودش نکند.


 آمادگی وریا  می تواند بهترین خبر برای محمود فکری و هواداران استقلال باشد به خصوص اینکه آن ها چند روز دیگر در حساس‌ترین بازی نیم فصل نخست به مصاف پرسپولیس خواهند رفت.

دیدگاه‌ها