کد خبر : 1728683 | 11 دی 1399 ساعت 13:54 | 47K بازدید | 60 دیدگاه

در انتظار ادامه فوتبال زیبای استقلال

نظرسنجی؛ به تیم فکری امیدوار شدید؟

استقلال دیروز بعد از مدت ها نمایش نسبتا خوبی داشت و برد مهمی به دست آورد؛ آیااین پیروزی هواداران را راضی کرده است؟

 نظرسنجی؛ به تیم فکری امیدوار شدید؟

به گزارش "ورزش سه"، آبی های پایتخت در فصل بیستم لیگ برتر روزهای پرفراز و نشیبی را تجربه کرده اند؛ استقلال که با تیم پرمهره ای وارد رقابت های لیگ شده کارش را برای حضور در مسابقات کمی دیر شروع کرد و با توجه به اینکه محمود فکری و اعضای کادرفنی اش هم دیر به تمرینات اضافه شدند، می شد پیش بینی کرد این تیم بازی های ابتدایی فصل را از دست بدهد.


در این شرایط چند نتیجه نه چندان خوب هم حاصل شد تا موجبات ناراحتی هواداران فراهم شود. هواداران استقلال در طول هفته های گذشته بارها نسبت به نمایش های نه چندان دلچسب تیم شان گلایه داشتند. حتی صدرنشینی در لیگ برتر هم باعث نشد تا آنها از مواضع خود درباره زیبا بازی نکردن استقلال کوتاه بیایند و گاها در فضای مجازی انتقادهایی را به فکری و همکارانش متوجه کردند.


در تمام این مدت محمود فکری و دستیارانش در مصاحبه های تاکید بر حفظ آرامش داشتند و وعده روزهای آینده را دادند. آنها با بیان اینکه نیاز به زمان است تا استقلال به هماهنگی برسد، هواداران را امیدوار کردند تا در آینده شرایط بهتر شود و حالا به نظر می رسد تغییراتی هم در نحوه بازی استقلال حاصل شده است.

 

 

 

1558431

 


بازی روز گذشته استقلال مقابل گل گهر سیرجان و شروع طوفانی این تیم مقابل شاگردان امیر قلعه نویی یک وجه تمایز مشهود نسبت به بازی های گذشته آبی ها بود. استقلال در 15 دقیقه ابتدایی با عملکرد خوب دو بر صفر پیش افتاد و اگر پنالتی دوم وریا غفوری هم به گل تبدیل می شد،این اختلاف بیشتر هم بود. به عبارت بهتر نمایشی که استقلال دیروز به خصوص در 45 دقیقه نخست مقابل گل گهر داشت، بی نظیر بود. بازی زیبایی که شاگردان فکری در این نیمه به اجرا گذاشتند هر هواداری را راضی می کرد. فوتبال روانی که استقلالی ها انجام دادند و پاس های ترکیبی خوبی که منجر به گل دوم استقلال در سیرجان شد، نشان داد که تغییراتی در نحوه بازی آبی پوشان ایجاد شده است.

 

 

1558432

 


اگرچه استقلال در نیمه دوم کمی عقب نشست و در دقایقی از بازی شانس هم آورد که رشید مظاهری آماده بود و اجازه نداد گل های بعدی را دریافت کنند، اما به طور کلی طبیعی است تیمی که دو بر صفر در خانه حریف پیش افتاده عقب بنشیند و چشم به ضد حملات ببندد.


در چنین شرایطی حالا که استقلال یک برد ارزشمند دیگر به دست آورده و به تنهایی بر صدر جدول تکیه زده، انتقادها از فکری و کادرفنی اش کمتر شده و به نظر می رسد هواداران این تیم هم آرام تر شده اند. حالا در فاصله چند روز تا دربی پایتخت فکری و همکارانش می توانند با خیالی آسوده تر کارشان را جلو ببرند و به آینده امیدوار باشند.

 

 

1558430

 


در این شرایط البته هنوز هستند هوادارانی که انتقادهایی را از نحوه بازی استقلال بیان می کنند و نظرات درباره شرایط آبی ها قبل از دربی تهران متفاوت است. به همین خاطر از شما هواداران استقلال می خواهیم نظرات خود را درباره تغییراتی که در نوع بازی تیم محبوب تان حاصل شده را ارزیابی کرده و نظرات تان را در این خصوص زیر این مطلب بیان کنید. اینکه آیا بعد از برد مقابل گل گهر به استقلال امیدوار شده اید یا خیر.

دیدگاه‌ها