کد خبر : 1728692 | 11 دی 1399 ساعت 15:12 | 25.2K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش تند  به اظهارات چمنیان

سامره: آقای چمنیان سرمازده شده‌اید!

ستاره سابق تیم ملی ایران پاسخ صحبتهای مربی مشهدی تراکتور و دستیار مسعود شجاعی را داد.

سامره: آقای چمنیان سرمازده شده‌اید!

علی سامره در گفتگو با خبرنگار ورزش سه، درباره بازی با تراکتور و تساوی مقابل این تیم اظهار کرد: ما بازی بسیار خوبی را انجام دادیم. تیم آنالیز ما به خوبی تیم تراکتور را آنالیز کرده بود و ما با چند تغییر محسوس توانستیم برنامه ریزی اصلی آنها که حرکت از کناره ها بود را مختل نماییم.


وی ادامه داد: تیم ما بازی هجومی را همچون بازی های قبلی برنامه ریزی کرده بود.به هر حال سبک هر تیمی که مقابل ما بازی می کند متفاوت است و‌ما بر اساس آن کار فنی تیم خودمان را جلو می بریم. مقابل تیم تراکتور هم به همین شکل بود و ما توانستیم آنها را در زمین خودشان زمین گیر کنیم.


مربی تیم شهرخودرو درباره صحبت های چمنیان مربی تراکتور پس از پایان بازی درباره وقت‌کشی تیم شهرخودرو گفت: خیلی از دوستان فوتبالی که بازی را دیده بودند و صحبت‌های ایشان را خوانده بودند نیز با من تماس گرفتند و به این حرف‌ها خندیدند. من هم به آنها گفتم به هر حال هوای تبریز و ورزشگاه یادگار امام دیروز خیلی سرد بود و تصور می‌کنم آقای چمنیان پس از پایان بازی سرمازده شده بود که چنین حرف‌هایی را زده است. 


وی ادامه داد: اگر سازمان‌دهی شده عمل کردن و حفظ انسجام تیمی، معنی‌اش وقت‌کشی است است که حرفی نیست اما به نظر می‌رسد آقای چمنیان بهتر بود برای توجیه عملکرد خودش حرف‌های فنی‌تری می‌زدند. اینکه بخواهیم بار اشتباهاتمان را به دوش دیگران بیندازیم و ذهن هوادارانمان را نسبت به نتایجی که کسب کردیم گمراه کنیم اصلا خوب نیست. سوال دیگری هم که به وجود می‌آید اینکه چرا ایشان به جای صحبت درباره عملکرد فنی تیم خودش دائما به دنبال دامن زدن به تیم حریف است!


سامره افزود: چمنیان گویا فراموش کرده است که در تیم ملی جوانان عنوان می کرد که تغییر دفاع به حمله، تاکتیک ایشان بوده است، حالا چه طور این تاکتیک به روح فوتبال لطمه می‌زند و آن زمان نمی‌زده است! این حرف‌های برای توجیه نتایج و عملکرد دیگر نخ‌نما شده است و برای چمنیان هم خوب نیست که این حرف‌ها را برای تیم شهرش بزند. آمار و عملکرد تیم‌ها در این بازی کاملا مشخص است، ما در بازی‌هایی که ۱۰نفره هم بودیم هیچ وقت دست از حمله بر نداشتیم و میل هجومی تیم را از بین نبردیم.


مربی تیم شهرخودرو اظهار کرد: تیم ما یک تیم جوان است با تکیه بر تجربه برخی بازیکنان قدیمی‌تر، اما شاکله اصلی تیم ما بسیار جوان شده است و این موضوع نیاز به زمان دارد تا هماهنگی بیشتری هم بین نفرات ایجاد شود. رحمتی تلاش زیادی در راس کادر فنی دارد و با همه مشکلات ریز و درشت تلاش می‌کنیم تا تمرکز تیم بهم نریزد.


او گفت: مطمئن باشید شهرخودرو در پایان مسابقات جایگاه خوبی را به دست می‌آورد و هرچند که می‌توانستیم مقابل تراکتور هم برنده باشیم اما به یک امتیاز رسیدیم که همان هم ارزشمند بود آن هم مقابل تراکتوری که ما یک دهم آنها هم هزینه نکردیم.

دیدگاه‌ها