کد خبر : 1728713 | 11 دی 1399 ساعت 15:15 | 17.1K بازدید | 0 دیدگاه

اینترمیلان؛ مقصد بعدی یاغی جدایی طلب آتالانتا

طبق اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌های ایتالیایی، پاپو گومز با اینتر به توافقات شخصی رسیده و تنها توافق بین اینتر و آتالانتا باقی مانده است.

اینترمیلان؛ مقصد بعدی یاغی جدایی طلب آتالانتا

به گزارش "ورزش سه"، پاپو گومز ستاره تیم آتالانتا که در فصل نقل و انتقالات پیش رو قرار است از این تیم جدا شود، تیم‌هایی چون رم، ناپولی، میلان، اینتر و چند باشگاه آمریکایی را خواهان خود می‌بیند اما به نظر می‌رسد مقصد آینده او تیم آبی و مشکی پوش شهر میلان است.

 

 

1558494

 

 

گومز هم اکنون جدا از تیم آتالانتا در برگامو تمرین می‌کند و حتی تعطیلات کریسمس هم باعث نشد تا اوضاع بین او و جان پیرو گاسپرینی(سرمربی) درست شود. در همین رابطه نشریه کوریره دلو اسپوت گزارش داده است که اینتر می‌خواهد گومز را جذب کند اما به قیمتی کمتر از 15 میلیون یورو که آتالانتا درخواست کرده است.

 

 

1558495

 

 

سایت "FCInterNews" هم در این رابطه گزارش داد که گومز به توافقات اولیه با اینتر دست یافته و تا 2023 با ترانزوری قرارداد خواهد بست. دستمزد او نیز 2.5 میلیون یورو در سال خواهد بود.

مشکل باقیمانده مسئله توافق 2 باشگاه است که به نظر راهی طولانی در پیش خواهند داشت. اینتر احتمالا یکی دو بازیکن خود را نیز برای معاوضه به آتالانتا پیشنهاد خواهد داد.

دیدگاه‌ها