کد خبر : 1728717 | 11 دی 1399 ساعت 16:27 | 19.2K بازدید | 1 دیدگاه

واکنش لاپورتا به وعده های انتخاباتی بزرگ رقبا

خوان لاپورتا به ادعای ویکتور فونت و امیل روسود واکنش نشان داد.

واکنش لاپورتا به وعده های انتخاباتی بزرگ رقبا

به گزارش "ورزش سه"، ویکتور فونت و امیل روسود دو رقیب خوان لاپورتا برای انتخابات 5 بهمن ریاست بارشگاه بارسلونا هستند.

فونت روز گذشته وعده داد که ژاوی هرناندز را به بارسا بر می گرداند و امیل روسود نیز گفت که با ارلینگ هالند ستاره دورتموند به توافق اولیه رسیده و او را جذب خواهد کرد.

لاپورتا این وعده ها را به نوعی توخالی می داند.

 

 

1557819

 

 

او که هفت سال رئیس بارسلونا بود به مارکا گفت:« امیدوارم این وعده ها واقعا صحت داشته باشند و به دروغ مطرح نشده باشند. من روی اهداف و برنامه های خودم تمرکز کرده ام. زمانی که برنده شوم، پروژه هایم برای بازسازی بارسا را اعلام خواهم کرد.
الان نام بردن از ارلینگ هالند یا دیگر ستاره های بزرگ چه سودی دارد؟ غیر از این است که هم قیمت این بازیکنان را بالاتر می برد و هم ارزش بازیکنان کنونی بارسا را کاهش می دهد؟ غیر از این است که باعث افت روحیه تیم خواهد شد؟ من ترجیح می دهم در حال حاضر به نام هیچ ستاره ای اشاره نکنم و به همین مجموعه و کادر فنی اعتماد کنم.»

 

لاپورتا ادامه داد:« در مورد رونالد کومان(سرمربی بارسا) نتایجی که کسب خواهد کرد، تعیین کننده خواهد بود. باید دید تیم با او به کجا خواهد رسید. او از اسطوره های باشگاه است و مورد اعتمادم قرار دارد.»

 

 

1556579

 

 

ناامیدی کومان از قهرمانی پس از توقف برابر ایبار:« زمانی که رئیس بودم و فرانک رایکارد مربی ما بود، ما نیم فصل اول افتضاح بودیم ولی در پایان به خاطر اختلافی اندک نتوانستیم قهرمان شویم. تجربه می گوید که چیزی غیرممکن نیست و بارسا بازیکنانی دارد که بتواند فاصله کنونی را جبران کند. به کومان می گویم که ناامید نشود و پرقدرت ادامه دهد.»

 

دیدگاه‌ها