کد خبر : 1728763 | 11 دی 1399 ساعت 19:38 | 91.3K بازدید | 2 دیدگاه

با حضور در جمع برترین مدافعان گلزن سال ۲۰۲۰

رامین رضاییان در کنار سرخیو راموس و الکس

مدافع ایرانی فصل گذشته الشحانیه موفق شده اکنون با اعلام فدراسیون جهانی آمار در جمع برترین مدافعان از حیث گلزنی حاضر شود.

رامین رضاییان در کنار سرخیو راموس و الکس


به گزارش ورزش سه، رامین رضاییان، مدافع ایرانی الدحیل قطر که طی روزهای اخیر شایعات زیادی درباره آینده او در نقل و انتقالات زمستانی شکل گرفته، با توجه به عملکردش در فصل گذشته لیگ ستارگان و در ترکیب تیم الشحانیه قطر موفق شده در جمع برترین مدافعان گلزن فوتبال جهان حاضر شود.

 

1558565

 

مدافع گلاسکو‌ رنجرز که شایعاتی درباره انتقالش به لیگ جزیره و هم تیمی شدن با علیرضا جهانبخش در پنجره زمستانی نیز وجود دارد، در صدر این لیست با ۱۷ گل قرار دارد.

 

طی گزارشی که سایت فدراسیون جهانی آمار منتشر کرده، این مدافع ایرانی با پیراهن شماره 10 الشحانیه در فصل گذشته لیگ ستارگان قطر با ثبت 10 گل زده، در جمع برترین مدافعان گلزن دنیا قرار گرفته است و از این نظر شرایط خوبی را در سال 2020 دنبال کرده است.

 

1558566

 

کاپیتان گلزن رئال مادرید نیز سال ۲۰۲۰ را با ۱۳ گل خاتمه داده تا رتبه دوم را در بین برترین مدافعان گلزن سال به خود اختصاص دهد.

 

در این گزارش در صدر جدول برترین مدافعان گلزن جهان در سال 2020 نام جیمز تاورنیر بازیکن انگلیسی تیم گلاسکو رنجرز دیده می‌شود. او ۱۷ گل زده و که 11 تای آن در لیگ اسکاتلند و 5 گل نیز در لیگ اروپا بوده است و یک گل هم در جام حذفی این کشور به نام خود کرده تا به عنوان یک مدافع آمار جالب توجهی به خود اختصاص دهد.

 

نکته جالب توجه در خصوص جیمز تاورنیر این است که او تا 5 ماه قبل از پایان سال میلادی 2020 هیچ گلی به ثمر نرسانده بود اما طی 5 ماه اخیر با عملکردی خیره کننده توانسته در ترکیب تیمش 17 گل به نام خود کند. این بازیکن انگلیسی تاکنون فرصتی برای حضور در اردوی سه شیرها به دست نیاورده و در 5 فصل و نیم حضور در گلاسکو رنجرز توانسته 63 گل به نام خود کند.

 

1558563

 

سرخیو راموس، مدافع گلزن اسپانیایی رئال مادرید شناخته‌ شده‌ترین بازیکن در جمع مدافعان گلزن 2020 محسوب می‌شود که در این لیست جایگاه دوم را به خود اختصاص داده و فاصله زیادی با جیمز تاورنیر انگلیسی در صدر جدول با 13 گل و اختلاف 4 گله دارد.

 

دیگر بازیکن سرشناس این فهرست، الکس تیلس مدافع چپ برزیلی تیم منچستریونایتد است که در سال ۲۰۲۰ موفق شد ۱۱ گل به ثمر برساند.

 

1538641

 

مدافع ایرانی الدحیل نیز که در آستانه انتقال زمستانی به تیمی دیگر در لیگ ستارگان قطر قرار دارد، با نمایشی درخشان در الشحانیه در رتبه نهم لیست برترین‌ مدافعان گلزن ۲۰۲۰ حاضر شده است.

 

 رامین رضاییان در سال جاری میلادی یک گل کمتر از مدافع منچستریونایتد زده و در بین ده مدافعان گلزن جهان است. این رکورد ویژه در حالی برای رضاییان ثبت شده که او امروز برای جدایی قرضی از الدحیل اقدام کرد. رضاییان فصل گذشته به واسطه درخشش در الشحانیه مورد توجه الدحیل قرار گرفت و حالا نام خود را به فدراسیون تاریخ و آمار فوتبال هم رسانده و در کنار سرخیو راموس مدافع رئال مادرید و الکس تیلس بازیکن تیم منچستریونایتد جای گرفته است.

 

دیدگاه‌ها