کد خبر : 1728783 | 11 دی 1399 ساعت 23:45 | 24.9K بازدید | 0 دیدگاه

صحبت های جالب گوتزه بعد از چند سال کابوس وار

ماریو گوتزه، ستاره آلمانی در مصاحبه ای صحبت های جالبی را مطرح کرده است.

صحبت های جالب گوتزه بعد از چند سال کابوس وار

به گزارش "ورزش سه"، ماریو گوتزه یک بازیکن تاریخ ساز در فوتبال آلمان محسوب می شود چرا که او در جام جهانی 2014 برزیل گل قهرمانی مانشافت را در مسابقه فینال برابر آرژانتین به ثمر رساند. با این حال در شش سال بعدی پس از این اتفاق اوضاع برای ستاره آلمانی هرگز خوب پیش نرفت و او روزهای بدی را در دو باشگاه بایرن مونیخ و دورتموند سپری کرد.

 

ماریو گوتزه نهایتاً در نقل و انتقالات تابستانی از جمع زنبورها جدا شد و در یک نقل و انتقال جالب به باشگاه آیندهوون هلند پیوست. این ستاره آلمانی حالا در مصاحبه ای جالب می گوید: " از بیرون زمین مطمئناً رسانه ها فشار زیادی روی من ایجاد می کردند. با این حال مهمترین چیز دیدگاه و نگرش من برای پیشرفت کردن است.

 

 

1558596

 

 

شاید من بیش از حد روی خودم فشار می آورم و فکر می‌کنم این مهم تر از چیزی است که دیگران از من انتظار دارند یا به زبان می آورند زیرا در پایان همه چیز به شما مربوط است و اینکه چگونه به خودتان نگاه می کنید."

 

گوتزه در ادامه گفت: "اگر به سال گذشته بازگردم مهم ترین چیز برایم بیشتر بازی کردن خواهد بود. هدف شخصی من بیشتر به میدان رفتن است و پس از آن خواهم دید که چه اتفاقی رخ می دهد. باید سعی کنید که در لحظه باقی بمانید و از شرایط لذت ببرید و همچنین تمام تلاش خود را انجام دهید."

 

 

1558595

 

 

گوتزه در باره یواخیم لوو و بازگشت به تیم ملی آلمان: " ما هنوز در ارتباط هستیم. من از 18 سالگی او را می شناسم. من با او کار کرده ام و ما با هم موفق بودیم. او یک انسان خوب، یک فرد عالی، یک مربی فوق‌العاده است. البته من نمی‌توانم به عنوان بازیکن درباره بازگشت تصمیم گیری کنم اما همیشه از آن استقبال می‌کنم."

دیدگاه‌ها